A pak že se to přehřívá.

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od Indi » 06 dub 2009 22:24

Proč to asi špatně chladí :-P , ale teď už bude.

PS: více až po dokončení ]:->
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
Medour
Příspěvky: 101
Registrován: 23 bře 2009 20:05
Bydliště: Klobouky u Brna, Brno

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od Medour » 06 dub 2009 23:28

Hmmm vypadá hezky, teď už bych snad neměl mít problém s chlazením :-)
Už se těším na pokračování ;-)

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od dudu » 07 dub 2009 00:22

Medour píše:Hmmm vypadá hezky, teď už bych snad neměl mít problém s chlazením :-)
Už se těším na pokračování ;-)
Já chcu taky a taky se těším :-x *thumbs up*
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od Indi » 15 dub 2009 20:40

Už se nepřehrívá :-)
Až si Medour založí téma, tak nahodím fotodokumentaci a popis.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od dudu » 15 dub 2009 22:00

pěkná práce i material asi nerez trouby co
velka konkurence na sprintech *thumbs up*
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od Indi » 15 dub 2009 22:05

Je to v nerezu, ikdyž se vyskytl malý technologický problém, ale povedlo se vyřešit(až na pár kosmetických vad).
Každopádně u Ibizy je strašný problém se vším, velmi málo místa na zástavby.
Navíc mu zůstal funkční ostřikovač a nárazník je beze změn a vyřezávání.
Jak bude mít téma tak detaily dám.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od dudu » 15 dub 2009 23:32

maš to i v podpisu ja si na to ladim nervy 1/2 roku /mista jak šafránu možna letos ale.... :-x

Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova./by INDY/

těším se na popis foto
budik tlaku turba elekronický ??
jak se nase .... dovezu to k vam mam to jednodušší naraznik po střetu ze psem lehce demontovatelny i světla atd. /až rozjedu 2 stroj / [:-}
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
Medour
Příspěvky: 101
Registrován: 23 bře 2009 20:05
Bydliště: Klobouky u Brna, Brno

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od Medour » 16 dub 2009 10:38

Hmm vypadá to dobře *thumbs up*
Téma samozřejmě založím, ale až budu mít auti doma a projeté abych nezakládal jen téma, na autě se dělá:-) Navíc tě nechci rozptylovat od práce, aby to bylo co nejdřív ;-)

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od TDIfun » 16 dub 2009 18:07

Tak jsem mu dnes domluvil prez komp at ta 56 kompresorovka tlaci. Myslim, ze to jede pekne. 900 EGT, 2 bar EMP, BOOST 1,6- 1,7 :-) diky za spolupraci Indimu, delal mi sofera ]:-> v 230km/h jsem se uz celkem trepal :-!
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: A pak že se to přehřívá.

Příspěvek od TDIfun » 16 dub 2009 18:24

jen informativne, predtim tlak 1.48 a teplota 90st temetr hner, ted 1,7 porad a teoplota 35st
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Odpovědět