pravidla DRAG CUP 2012
pravidla DRAG CUP 2012
Drag Cup 2012
Všeobecná ustanovení a pravidla
1. Pravidla účasti:
Šampionátu se muže zúčastnit kdokoli, pokud dovršil věk 18 let.
Každý startující se závodu účastní na vlastní odpovědnost a v případě jakékoliv újmy na
zdravý, škod vzniklých na motorovém vozidle, s nímž se účastní akcí, si nenárokuje
žádné odškodnění vůči pořadateli.
2. Obecná pravidla závodu
Technická komise SAS má poslední slovo v rozhodování.
Závod začíná technickou a administrativní přejímkou vozidel účastníků, následně
kvalifikačními jízdami, ve kterých se muže zúčastnit každý, kdo prošel registrací a vyhověl
požadavkům technického a administrativního přebrání. K tomu aby se závodník kvalifikoval do
finále, musí mít odjeté min.2 měřené, kvalifikační jízdy. V rámci kategorií se finálových jízd zúčastní první 4 závodníci, kteří dosáhli nejlepších časů (ET). Ve finálových duelech vítězí jezdec, který po správném, ne předčasném startu první projde cílovou fotobuňkou.
Ve finálových jízdách se fotobuňka při startu zapíná současně,ale v kvalifikačních jízdách časomíru
spouštějí oba zúčastnění jezdci zvlášť. Pokud se jezdec ve finálových jízdách pohne dříve než to
signalizační zařízení povolí, nebo pokud se couvnutí posune dozadu ze startovní pozice (kdy svítí
obě žlutá světla "stage", "pro stage"), tak se jeho jízda anuluje a vyhrává druhý závodník.
Důkazní tíže při technických nesrovnalostech je na straně závodníka!
Průkaznost jím uvedeného technického stavu vozidla musí prokázat před vyhlášením výsledků!
3. Třídy a kategorie
Šampionát automobilů se vypisuje ve třídě Profi a ve třídě Street.
3.1 Všeobecné předpisy vozidel třídy: Street
- Do třídy Street jsou zařazeny vozidla, jejichž karoserie byla vyhotovena v sériové výrobě a jsou nebo byly komerčně prodávány.
- Změna polohy motoru a pohonu ve třídě Street není povolena a indikuje zařazení do třídy Profi
- Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, kromě případu, kdy byla
povolená zástavba jiného typu motoru (ministerstvem dopravy a změna typu motoru je uvedena v technickém průkazu vozidla, avšak umístení, poloha musí být identická s originálem daného typu.
- Úprava motoru, výfukového systému a náprav je povolená. Ve třídě Street se vozidla vybavené přeplňovaním (sériovým a nebo dodatečně namontovaným) zařazují podle koeficientů. Turbo objem X 1,7 , Wankel+Turbo objem X 1,2 X 1,7 ,Wankel objem X 1,2.
Poloha výfukového systému musí byt identická se sériovým. Sériové musí být i vyústění výfuku.
- Ve třídě Street je odlehčování vozidla povolené výměnou max.1 kovového dílu karoserie
vozidla. Vozidlo musí byt vybavené celým počtem sedadel, jak je to v TP, skla, boční, zadní i čelní
nemohou být vyměněné za umělohmotné, izolační časti interiéru musí být
namontované.
- Vozidlo musí mít přidělené SPZ a být způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
- Používání dojezdového kola je zakázané!
- Povolené jsou výlučně silniční pneumatiky s označením „E” nebo pneumatiky Street s označením D.O.T.
S minimální hloubkou vzoru dezénu 1,5mm.
- Přeplňování (turbo, elektronický kompresor, comprex, G-kompresor...) je povolené.
- Použití dodatečně namontovaného přeplňování turbo a nebo kompresor je povolené!
- Používání přeplňování nitro je ve třídě Street zakázané!
- Povolené jsou výlučně paliva, dostupné v síti čerpacích stanic v ČR: benzín, nafta, E85,
bionafta, lpg, cng.
- Ve třídě Street je použití bezpečnostní přilby povinné pro jezdce s časy na 402m pod 11s.
Kategorie třídy STREET:
Použité zkratky: FWD - přední pohon, RWD - zadní pohon, AWD - pohon 4x4
Do 1450ccm, označení S1
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy.Atmosferické motory do 1450ccm a přeplňované do 900ccm.
Do 1650ccm, označení S2
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy. Atmosferické motory od 1451-1650ccm a přeplňované do 1000ccm.
Do 2550ccm, označení S3
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy. Atmosferické motory od 1651-2550ccm a přeplňované do 1500ccm.
Nad 2551ccm, označení S4
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy. Atmosferické motory nad 2551ccm a přeplňované nad 1501ccm
AWD, označení S5
Sem patří: Všechny auta s pohonem všech kol AWD. Bez rozdílu objemu motoru.
Diesel do 2250ccm, označení S6
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nebo dvou náprav. Atmosferické nebo přeplňované naftové motory do 2250ccm.
Diesel nad 2251ccm, označení S7
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nebo dvou náprav. Atmosferické nebo přeplňované naftové motory nad 2251ccm.
3.2 Všeobecné předpisy vozidel třídy: PROFI
- Úpravy náprav,motoru, výfukového systému a dodatečně namontované přeplňování jsou povoleny. Výfukový systém musí umožnit odvádění plynů mimo obrys karoserie! Musí být zabráněno byť i potencionálnímu vniknutí výfukových plynů do prostoru kabiny!
- Ve třídě PROFI se může motor umístit na libovolné místo ve vozidle a nemusí odpovídat typovému označení s originálem.
V případě kdy došlo ke změně polohy motoru při úpravě automobilu a sériová protipožární stěna neplní svůj účel, tak je nutné dodržet tyto bezpečnostní předpisy:
Motor a ostatní části hnacího ústrojí (převodovka, kardan, diferenciál)
musí být oddělené od řidiče příčkou, ocelovým plechem min.síly 3mm a nebo krytem z kevlaru
síly min. 4mm, a nebo krytem kovovým nebo kevlarovým o síle min. 1 mm pokud je vyrobený v
kombinaci s rámem z ocelových trubek. V případě když je použitý prolisovaný plech, stačí síla plechu příčky 1,5 mm.
- Chladič: typ a kapacita není omezená jako i jeho umístění, ale nesmí zasahovat do kabiny řidiče.
Dodatečné chlazení mezichladičem stlačeného vzduchu (intercooler) pomocí CO2, ledem, vodou
je povolené , ale z vozidla nesmí unikat žádná kapalina.
(platí i pro vozidla třídy Street)
- Nádrže na olej a chladící kapalinu musí být odizolovány žáruvzdornou příčkou.
-Nádrž na palivo může být umístěna v kabině za předpokladu minimální vzdálenosti od řidiče 1metr a použití nehořlavé kombinézy ,rukavic a přilby. Nádrž musí splňovat obvyklé standarty bezpečnostní nádrže. ( posouzení technických komisařů) Pokud povede palivové potrubí skrz kabinu musí splňovat obvyklé standarty pro bezpečné vedení benzínu (opletená hadice).
Uskladňování paliva ve vozidle v nádrži pod teplotou nižší jak 10 C pod venkovní teplotou okolí je zakázáno.
- Odlehčování karoserie je povolené jen ve třídě Profi a výměna částí dílů za nekovové a namontování bezpečnostního rámu, neindikuje zařazení vozidla do vyšší kategorie.
U dveří řidiče se nesmí žádným způsobem omezit jejich otevíratelnost ( zalepit je lepící páskou…apod) !
Všechny vyměněné díly karoserie (dveře, kapoty, střechy..atd) musí být vyrobené z laminátu, karbonu, kevlaru, plastu, hliníku nebo z obdobného materiálu ( nebo kombinace těchto materiálů)
Minimální síla (laminát, karbon, kevlar = min.1mm, hliník = min.0,5mm).
Všechny boční a zadní skla mohou být nahrazeny materiálem polykarbonátového typu (ne plexisklo) minimálnísíly 3mm. Čelní sklo musí zůstat originální!
-Pneumatiky, použití dojezdového kola je zakázané! V třídě Profi se mohou používat
speciální, úzké, sprinterské pneumatiky vyvinuté na vysoké rychlosti.
- Povolené je používání pneumatik Slick nebo speciálních drag pneu při dodržení min. výrobcem udávaného tlaku.
- Maximální šířka pneu nesmí přesahovat půdorysný rozměr karoserie!
- Používání podpůrné konstrukce za vozidlem je povoleno jen ve třídě profi.
- Ve třídě Profi je povinné použítí bezpečnostní helmy pro všechny!
- Pro vozidla která dosahují časy na 402m pod 10s, je povinné zabudování bezpečnostního rámu. (min. 6 bodový rám), použití nehořlavé kombinézy a rukavic.Hasící přístroj min. 2Kg a 4 bodový bezpečnostní pás.
Tato povinnost platí od prvního dosažení tohoto časového limitu a platí i při případném
zhoršení a zajetí času nad tento limit.
- Povolené jsou paliva, komerčně dostupné a prodávané: benzín, nafta, E85,
bionafta, vysokooktanové race benzíny.
- Přeplňování (turbo, kompresor, nitro, metanol, comprex, G- kompresor…) je povolené!
- Naftové motory vícenásobně přeplňované (turbo+nitro) atd.. se zařazují do skupiny P2!
Kategorie třídy PROFI:
Použité zkratky: FWD - přední pohon, RWD - zadní pohon, AWD - pohon 4x4
Přeplňované FWD, označení P1
Sem patří: Všechny auta s pohonem předních kol. Motory bez rozdílu objemu motoru.
Přeplňované RWD, AWD, označení P2
Sem patří: Všechny auta s pohonem zadních kol RWD a s pohonem všech kol AWD.
Motory bez rozdílu objemu. A naftová vícenásobně přeplňovaná vozidla (turbo+nitro).. atd
Do 2000ccm atmosférické a diesel do 1600ccm, označení P3
Sem patří: Všechny auta s pohonem FWD, RWD, AWD, benzínové atmosférické do 2000ccm a naftové atmosferické nebo naftové přeplňované do 1600ccm. ( je povolen pouze jeden druh přeplňování turbo, nitro, metanol atd
Nad 2000ccm atmosférické a diesel nad 1600ccm, označení P4
Sem patří: Všechny auta s pohonem FWD, RWD, AWD, benzínové atmosférické nad 2001ccm a naftové atmosferické nebo naftové přeplňované nad 1601ccm. ( je povolen pouze jeden druh přeplňování turbo, nitro, metanol atd )
Všeobecná ustanovení a pravidla
1. Pravidla účasti:
Šampionátu se muže zúčastnit kdokoli, pokud dovršil věk 18 let.
Každý startující se závodu účastní na vlastní odpovědnost a v případě jakékoliv újmy na
zdravý, škod vzniklých na motorovém vozidle, s nímž se účastní akcí, si nenárokuje
žádné odškodnění vůči pořadateli.
2. Obecná pravidla závodu
Technická komise SAS má poslední slovo v rozhodování.
Závod začíná technickou a administrativní přejímkou vozidel účastníků, následně
kvalifikačními jízdami, ve kterých se muže zúčastnit každý, kdo prošel registrací a vyhověl
požadavkům technického a administrativního přebrání. K tomu aby se závodník kvalifikoval do
finále, musí mít odjeté min.2 měřené, kvalifikační jízdy. V rámci kategorií se finálových jízd zúčastní první 4 závodníci, kteří dosáhli nejlepších časů (ET). Ve finálových duelech vítězí jezdec, který po správném, ne předčasném startu první projde cílovou fotobuňkou.
Ve finálových jízdách se fotobuňka při startu zapíná současně,ale v kvalifikačních jízdách časomíru
spouštějí oba zúčastnění jezdci zvlášť. Pokud se jezdec ve finálových jízdách pohne dříve než to
signalizační zařízení povolí, nebo pokud se couvnutí posune dozadu ze startovní pozice (kdy svítí
obě žlutá světla "stage", "pro stage"), tak se jeho jízda anuluje a vyhrává druhý závodník.
Důkazní tíže při technických nesrovnalostech je na straně závodníka!
Průkaznost jím uvedeného technického stavu vozidla musí prokázat před vyhlášením výsledků!
3. Třídy a kategorie
Šampionát automobilů se vypisuje ve třídě Profi a ve třídě Street.
3.1 Všeobecné předpisy vozidel třídy: Street
- Do třídy Street jsou zařazeny vozidla, jejichž karoserie byla vyhotovena v sériové výrobě a jsou nebo byly komerčně prodávány.
- Změna polohy motoru a pohonu ve třídě Street není povolena a indikuje zařazení do třídy Profi
- Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, kromě případu, kdy byla
povolená zástavba jiného typu motoru (ministerstvem dopravy a změna typu motoru je uvedena v technickém průkazu vozidla, avšak umístení, poloha musí být identická s originálem daného typu.
- Úprava motoru, výfukového systému a náprav je povolená. Ve třídě Street se vozidla vybavené přeplňovaním (sériovým a nebo dodatečně namontovaným) zařazují podle koeficientů. Turbo objem X 1,7 , Wankel+Turbo objem X 1,2 X 1,7 ,Wankel objem X 1,2.
Poloha výfukového systému musí byt identická se sériovým. Sériové musí být i vyústění výfuku.
- Ve třídě Street je odlehčování vozidla povolené výměnou max.1 kovového dílu karoserie
vozidla. Vozidlo musí byt vybavené celým počtem sedadel, jak je to v TP, skla, boční, zadní i čelní
nemohou být vyměněné za umělohmotné, izolační časti interiéru musí být
namontované.
- Vozidlo musí mít přidělené SPZ a být způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
- Používání dojezdového kola je zakázané!
- Povolené jsou výlučně silniční pneumatiky s označením „E” nebo pneumatiky Street s označením D.O.T.
S minimální hloubkou vzoru dezénu 1,5mm.
- Přeplňování (turbo, elektronický kompresor, comprex, G-kompresor...) je povolené.
- Použití dodatečně namontovaného přeplňování turbo a nebo kompresor je povolené!
- Používání přeplňování nitro je ve třídě Street zakázané!
- Povolené jsou výlučně paliva, dostupné v síti čerpacích stanic v ČR: benzín, nafta, E85,
bionafta, lpg, cng.
- Ve třídě Street je použití bezpečnostní přilby povinné pro jezdce s časy na 402m pod 11s.
Kategorie třídy STREET:
Použité zkratky: FWD - přední pohon, RWD - zadní pohon, AWD - pohon 4x4
Do 1450ccm, označení S1
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy.Atmosferické motory do 1450ccm a přeplňované do 900ccm.
Do 1650ccm, označení S2
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy. Atmosferické motory od 1451-1650ccm a přeplňované do 1000ccm.
Do 2550ccm, označení S3
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy. Atmosferické motory od 1651-2550ccm a přeplňované do 1500ccm.
Nad 2551ccm, označení S4
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nápravy. Atmosferické motory nad 2551ccm a přeplňované nad 1501ccm
AWD, označení S5
Sem patří: Všechny auta s pohonem všech kol AWD. Bez rozdílu objemu motoru.
Diesel do 2250ccm, označení S6
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nebo dvou náprav. Atmosferické nebo přeplňované naftové motory do 2250ccm.
Diesel nad 2251ccm, označení S7
Sem patří: Všechny auta s pohonem jedné nebo dvou náprav. Atmosferické nebo přeplňované naftové motory nad 2251ccm.
3.2 Všeobecné předpisy vozidel třídy: PROFI
- Úpravy náprav,motoru, výfukového systému a dodatečně namontované přeplňování jsou povoleny. Výfukový systém musí umožnit odvádění plynů mimo obrys karoserie! Musí být zabráněno byť i potencionálnímu vniknutí výfukových plynů do prostoru kabiny!
- Ve třídě PROFI se může motor umístit na libovolné místo ve vozidle a nemusí odpovídat typovému označení s originálem.
V případě kdy došlo ke změně polohy motoru při úpravě automobilu a sériová protipožární stěna neplní svůj účel, tak je nutné dodržet tyto bezpečnostní předpisy:
Motor a ostatní části hnacího ústrojí (převodovka, kardan, diferenciál)
musí být oddělené od řidiče příčkou, ocelovým plechem min.síly 3mm a nebo krytem z kevlaru
síly min. 4mm, a nebo krytem kovovým nebo kevlarovým o síle min. 1 mm pokud je vyrobený v
kombinaci s rámem z ocelových trubek. V případě když je použitý prolisovaný plech, stačí síla plechu příčky 1,5 mm.
- Chladič: typ a kapacita není omezená jako i jeho umístění, ale nesmí zasahovat do kabiny řidiče.
Dodatečné chlazení mezichladičem stlačeného vzduchu (intercooler) pomocí CO2, ledem, vodou
je povolené , ale z vozidla nesmí unikat žádná kapalina.
(platí i pro vozidla třídy Street)
- Nádrže na olej a chladící kapalinu musí být odizolovány žáruvzdornou příčkou.
-Nádrž na palivo může být umístěna v kabině za předpokladu minimální vzdálenosti od řidiče 1metr a použití nehořlavé kombinézy ,rukavic a přilby. Nádrž musí splňovat obvyklé standarty bezpečnostní nádrže. ( posouzení technických komisařů) Pokud povede palivové potrubí skrz kabinu musí splňovat obvyklé standarty pro bezpečné vedení benzínu (opletená hadice).
Uskladňování paliva ve vozidle v nádrži pod teplotou nižší jak 10 C pod venkovní teplotou okolí je zakázáno.
- Odlehčování karoserie je povolené jen ve třídě Profi a výměna částí dílů za nekovové a namontování bezpečnostního rámu, neindikuje zařazení vozidla do vyšší kategorie.
U dveří řidiče se nesmí žádným způsobem omezit jejich otevíratelnost ( zalepit je lepící páskou…apod) !
Všechny vyměněné díly karoserie (dveře, kapoty, střechy..atd) musí být vyrobené z laminátu, karbonu, kevlaru, plastu, hliníku nebo z obdobného materiálu ( nebo kombinace těchto materiálů)
Minimální síla (laminát, karbon, kevlar = min.1mm, hliník = min.0,5mm).
Všechny boční a zadní skla mohou být nahrazeny materiálem polykarbonátového typu (ne plexisklo) minimálnísíly 3mm. Čelní sklo musí zůstat originální!
-Pneumatiky, použití dojezdového kola je zakázané! V třídě Profi se mohou používat
speciální, úzké, sprinterské pneumatiky vyvinuté na vysoké rychlosti.
- Povolené je používání pneumatik Slick nebo speciálních drag pneu při dodržení min. výrobcem udávaného tlaku.
- Maximální šířka pneu nesmí přesahovat půdorysný rozměr karoserie!
- Používání podpůrné konstrukce za vozidlem je povoleno jen ve třídě profi.
- Ve třídě Profi je povinné použítí bezpečnostní helmy pro všechny!
- Pro vozidla která dosahují časy na 402m pod 10s, je povinné zabudování bezpečnostního rámu. (min. 6 bodový rám), použití nehořlavé kombinézy a rukavic.Hasící přístroj min. 2Kg a 4 bodový bezpečnostní pás.
Tato povinnost platí od prvního dosažení tohoto časového limitu a platí i při případném
zhoršení a zajetí času nad tento limit.
- Povolené jsou paliva, komerčně dostupné a prodávané: benzín, nafta, E85,
bionafta, vysokooktanové race benzíny.
- Přeplňování (turbo, kompresor, nitro, metanol, comprex, G- kompresor…) je povolené!
- Naftové motory vícenásobně přeplňované (turbo+nitro) atd.. se zařazují do skupiny P2!
Kategorie třídy PROFI:
Použité zkratky: FWD - přední pohon, RWD - zadní pohon, AWD - pohon 4x4
Přeplňované FWD, označení P1
Sem patří: Všechny auta s pohonem předních kol. Motory bez rozdílu objemu motoru.
Přeplňované RWD, AWD, označení P2
Sem patří: Všechny auta s pohonem zadních kol RWD a s pohonem všech kol AWD.
Motory bez rozdílu objemu. A naftová vícenásobně přeplňovaná vozidla (turbo+nitro).. atd
Do 2000ccm atmosférické a diesel do 1600ccm, označení P3
Sem patří: Všechny auta s pohonem FWD, RWD, AWD, benzínové atmosférické do 2000ccm a naftové atmosferické nebo naftové přeplňované do 1600ccm. ( je povolen pouze jeden druh přeplňování turbo, nitro, metanol atd
Nad 2000ccm atmosférické a diesel nad 1600ccm, označení P4
Sem patří: Všechny auta s pohonem FWD, RWD, AWD, benzínové atmosférické nad 2001ccm a naftové atmosferické nebo naftové přeplňované nad 1601ccm. ( je povolen pouze jeden druh přeplňování turbo, nitro, metanol atd )
- marena tdi
- Příspěvky: 281
- Registrován: 03 čer 2009 11:51
Re: pravidla DRAG CUP 2012
ze by konecne v tom vznikl poradek .doufejme v podstivou praci prejimaciho komisare.
pravidla plati pro vsechny tak snad tady nebudou jezdit nejake vyjimky-V.I.P
pravidla plati pro vsechny tak snad tady nebudou jezdit nejake vyjimky-V.I.P
Felicie
Re: pravidla DRAG CUP 2012
V poctivu pracu prijmacieho technika a v poctivosti pretakara a ked to nepomoze, stale mozte podat protest.
Super ze uz aj u vas budu konecne poriadne a ferove pravidla
U nas su takmer rovnake. Novinka na tento rok, povinna prilba u kazdeho pretekara
Super ze uz aj u vas budu konecne poriadne a ferove pravidla
U nas su takmer rovnake. Novinka na tento rok, povinna prilba u kazdeho pretekara
IBIZA 6L CUPRA TDI
EX: IBIZA 6K2 ASV•188HP/430NM
Predam nove, nepouzite turboduchadla typu GTB (1756,2056,2260)
EX: IBIZA 6K2 ASV•188HP/430NM
Predam nove, nepouzite turboduchadla typu GTB (1756,2056,2260)
Re: pravidla DRAG CUP 2012
No spise bych se ptal, kde tyhle pravdila budu platit. Rekl bych, ze maximalne na Drag cupu, takze takovej sprint ve Vyskove bude opet prikladnej vysmech...
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: pravidla DRAG CUP 2012
Paráda
Takže Mimoň a Drag cup má pravidla, ještě zbytek a bude super.
Drag cup měl celkem jasná prvidla už dříve, nicméně si myslím, že se bude stejně švindlovat.
Např "Lupo" není schopno splnit pravidla ani náhodou( ve stavu loňské sezony).
Jak se bude prokazovat materiál oken? Já nepoznám polykarbonát od plexi
Takže Mimoň a Drag cup má pravidla, ještě zbytek a bude super.
Drag cup měl celkem jasná prvidla už dříve, nicméně si myslím, že se bude stejně švindlovat.
Např "Lupo" není schopno splnit pravidla ani náhodou( ve stavu loňské sezony).
Jak se bude prokazovat materiál oken? Já nepoznám polykarbonát od plexi
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: pravidla DRAG CUP 2012
Takze tam kde byla rotacka a je PD smula a kategorie PROFI???
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
- marena tdi
- Příspěvky: 281
- Registrován: 03 čer 2009 11:51
Re: pravidla DRAG CUP 2012
urcite.tak samo jezdi tu SDI a vnem ARL ,SDI s turbem.tak ze pokud nebudes mit upravu zapsanou v papirech tak jedes v PROFI tride.TDIfun píše:Takze tam kde byla rotacka a je PD smula a kategorie PROFI???
co se tyce oken je to jednoduche.resi se tady polykarbonat-proste pokud to nebude sklo ,zase je problem.
jsem zvedavy na kalendar akci DRAG CUPU.pravidla globalne platit nebudou to je jasne-vymluvy na to ze poradatel by to zjevne nezvladnul.
Felicie
Re: pravidla DRAG CUP 2012
Já to chápu tak, že pd místo rotačky je jen záměna vstřikování. Když někdo rotačku osadí třeba CR tak přece nepůjde do profi. Stejně tak sdi s turbem. Nebo to vidíte jinak?TDIfun píše:Takze tam kde byla rotacka a je PD smula a kategorie PROFI???
Re: pravidla DRAG CUP 2012
to SDI bych asi neresil, myslim... Ale kdyz jsme byly v SK na sprintech, Indi ma vymenu motoru rotacka za PD a sel do profi..Tak nevim, kazdopadne ja Drag Cup jezdit nebudu. Jezdit prez celou CR se mi fakt nechce.
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
Re: pravidla DRAG CUP 2012
je tam drobná změna:
1) změna: musí mít odjetou min.1 měřenou, kvalifikační jízdu
2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.
1) změna: musí mít odjetou min.1 měřenou, kvalifikační jízdu
2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.