pravidla DRAG CUP 2012

Uživatelský avatar
marena tdi
Příspěvky: 281
Registrován: 03 čer 2009 11:51

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od marena tdi » 28 led 2012 19:18

to je jina.tak ze veskere prestavby motoru jsou povolene. s ROTACKY na PD .
Felicie

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od Indi » 29 led 2012 02:23

To ano, ale jen pokud bude v papírech.
Běžně je to jak na slovensku, nemáš to zapsané - tak profi.
Je to fér systém.

Jednou to není schváleno je to speciál, teda profi.
Oturbené SDI je podle pravidel povoleno do doby než vymění hlavu(pak už to nebude SDI).
Nicméně se tady bavíme o Broukovi a ten by měl dle mého stejně jít do profi, jelikož nemá origo motor.

Jak se pozná teda polykarbonát od plexi? Rozdíl v hmotnosti nebu nijak zásadní, jde jen o bezpečnost a pravidla.

PS: Aha, teď jsem si přečetl dodatek od Čajíčka. Tím pádem je to jako za stara a to tak že jedu ve street.
V ČR vživotě nebudou evropská pravidla *tired* .
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od catdavid » 29 led 2012 18:42

čajíček píše:je tam drobná změna:


1) změna: musí mít odjetou min.1 měřenou, kvalifikační jízdu

2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.
Takže,jestli to dobře chápu když někdo veme GII s PD a nechá tam introš může jet ve street? :-/
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od Indi » 30 led 2012 01:31

Myslím, že jsi to pochopil stejně jako já a tudíž si i myslím, že je ten dodatek účelový.

Stímto dodatkem jsou pravidla úplně zbytečné.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
dongrofo
Příspěvky: 19
Registrován: 11 kvě 2009 13:16

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od dongrofo » 30 led 2012 11:28

Takze vsetko po starom... :-/
IBIZA 6L CUPRA TDI
EX: IBIZA 6K2 ASV•188HP/430NM
Predam nove, nepouzite turboduchadla typu GTB (1756,2056,2260)

žížala
Příspěvky: 37
Registrován: 25 bře 2009 20:41

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od žížala » 30 led 2012 12:59

Do G2 se ale 1.9 nedávaly nebo jo? Tím pádem by to neproskočilo ani s interierem. Takhle to chápu já :-)

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od catdavid » 30 led 2012 14:19

žížala píše:Do G2 se ale 1.9 nedávaly nebo jo? Tím pádem by to neproskočilo ani s interierem. Takhle to chápu já :-)
Čajda napsal dodatek a ten je podstatnej!
2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.
Podle tohodle tam můžeš nacpat jakýkoli TDI včetně PD,jen to musí být koncern.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
kec
Příspěvky: 27
Registrován: 22 bře 2009 21:02
Bydliště: Šumpersko

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od kec » 30 led 2012 18:37

to catdavid

Čajda napsal dodatek a ten je podstatnej!
2) změna: - Ve tříde Street muže být ve vozidle zabudovaný pouze originální motor, nebo může být nahrazen jen za jiný typ v rámci koncernu a to s omezením na objem motoru, který je uveden v TP , poloha musí být identická s originálem.
Podle tohodle tam můžeš nacpat jakýkoli TDI včetně PD,jen to musí být koncern.[/quote]


No ale v GII máš v TP napsám objem motoru 1588 (u td) a ty máš objem 1896(tdi) takže nesouhlasí a jdeš do profi
GOLF IV 1,9 TDI 66KW - trysky 81KW, turbo 1749VA - 159kobyl

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od catdavid » 30 led 2012 20:33

Máš recht omlouvám se nějak jsem si neuvědomil,že do GII se dávalo jen 1,6TD.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: pravidla DRAG CUP 2012

Příspěvek od Indi » 30 led 2012 23:30

Tak si kup G3 a můžeš si dělat co chceš.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Odpovědět