@Indi: myslim ze to ma dost velku vykonovu rezervu, slabe miesta vidim v spojke a turbe... plus mozno ten komplikovany spodok motoru co spomina Radim... houp je u mna jeden - holt obtokova regulacia, kludne by som zniesol aj vacsi prefuk ak by bol tak o 200-300 otacok nizsie... na vrchu to reguluje s prehladom, co je pre zivotnost podstatne
Kazdopadne zmykat z toho motora viac asi fakt nema vyznam, neviem ako to s tymi 100 PS chodi Radimovi, ale v tej Audi A2 je to velmi svizne zvezenie, kedze vazi len malinko vyse tony (celohlinikova konstrukcia)
VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
- subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 15 říj 2011 22:02, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Audi A2 1.4TDI
Re: VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
Jn to turbo u Radima nenastupovalo moc OK... nevim zda to tak je normalne nebo je uz jaksi v prdeli.. ale vzhledem k tomu ze to je obtok... No snad to Radimovi jede k jeho spokojenosti,, je to spise takova optimalizace.... Pac v serii uz vykon stagnoval a nerostl, pocitove to uz nejelo.. Tak treba to je ted lepsi, to musi posoudit Radim
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
- subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
Myslim ze si odviedol dobru pracu pane, moj motor mal najazdenych malinko cez 80 tis.km ked sa to upravovalo, cize ten priebeh je uhladenejsi...... co mna osobne prekvapilo tak ze za 4000 ot. ide efektivita turba do haja dost razantnym sposobom, pritom na to daju kratucku prevodovku
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Audi A2 1.4TDI
Re: VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
Stejne jak jsem videl Radima jak s tim jezdi tak ten to provozuje snad 1000-1500 ot jak jsme koukal prez rameno...
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
- subz3ro_tdi
- Příspěvky: 256
- Registrován: 13 bře 2009 10:06
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
Uff, tak to je silne kafe na trojhrnku s jednohmotovym zotrvacnikom, ti poviem Audi ma ukazkove odhlucnenie, to VW s Polom asi nema, ale teda pod 1500 ot. na vyssi ako 3.prevodovy stupen moc nema vyznam jazdit, lebo to je aj s patricnou zvukovou kulisou
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Audi A2 1.4TDI
Re: VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
Kuva já ti dám 1000-1500ot !!! ]:-> zas nepřeháněj...TDIfun píše: ten to provozuje snad 1000-1500 ot
pod cca 2000ot. to sotva jede, pak jak se to přes ně přehoupne, tak pak už je to OK
Reklama všeho druhu: webdesign, tisk čehokoliv na cokoliv, vizitky i bilboardy, polepy aut. Prostě kouzla a iluze na počkání !!
Re: VW Polo 1,4 TDI-PD 3válec
Co se týká mých pocitů, tak jsem spokojený.
s Polem jsem byl na váze a mělo přesně 1060Kg s 15l nafty.
Nikdy jsem v A2 nejel, tak hlučnost nemůžu porovnat.
Jezdím jenom po městě, tak mi ty hodnoty kroutáku a výkonu zatím vyhovují.
s Polem jsem byl na váze a mělo přesně 1060Kg s 15l nafty.
Nikdy jsem v A2 nejel, tak hlučnost nemůžu porovnat.
Jezdím jenom po městě, tak mi ty hodnoty kroutáku a výkonu zatím vyhovují.
Reklama všeho druhu: webdesign, tisk čehokoliv na cokoliv, vizitky i bilboardy, polepy aut. Prostě kouzla a iluze na počkání !!