Stránka 2 z 3

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 22 led 2010 21:16
od TDIfun
Jen me zarazeji ty korekce 10kw narust oproti namerenemu vykonu motoru. Kdybych zadaval do programu brzdy hodnoty teploty nasavaneho dle vagu tak ty vykony budou brutalni.

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 22 led 2010 21:38
od cupra747
gratulacia stando supeeer *thumbs up*

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 23 led 2010 21:00
od subz3ro_tdi
@zdeno: Mas pravdu, ta korekcia je dost velka... ale aj minule to bolo merane s OBD kablom v MAHA a tiez tam bola kvoli vysokej teplote nasavaneho vzduchu dost velka korekcia.... proste sa to tam prehrieva, cize tie abslutne cisla vykonu nebudu az take dolezite, podstatne je ze ten uplne prvy kus sania za turbom je fakt dolezity pre efektivitu turba, to ako to drzi ten pomerne vysoky krutak az do najvyssich otacok je pre mna osobne velmi mile prekvapenie.... fakt skoda ze sa to stale na brzde prehrieva v tych vysokych otackach cize nie je mozne ten absolutny vykon ani priebeh zmerat od 4000 ot. vyssie,s tym vrchom sa od toho grafu zpred roka nic nerobilo, takze by to malo mat stale ten benzinovy priebeh - na ceste otackomer lezie stale hore do cerveneho, fakt celkom zazitok sa na tom viezt, aj Brano to nezabudne vzdy spolu s brzdami okomentovat *jokingly* Ked budem niekedy mat cestu, mozeme to skusit zmerat u teba na MOTOCOMe :-)

@jozef: jj,chodi to pekne, doladili sme len davku nafty pre plynovy pedal aby sa rychlejsie nafukovalo turbo a je to zatial k mojej plnej spokojnosti, dymivost stale ziadna, uvidime na jar.... ked budes v ZA das si testovaciu jazdu 8-)

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 23 led 2010 21:37
od cupra747
subz3ro_tdi píše:@zdeno: Mas pravdu, ta korekcia je dost velka... ale aj minule to bolo merane s OBD kablom v MAHA a tiez tam bola kvoli vysokej teplote nasavaneho vzduchu dost velka korekcia.... proste sa to tam prehrieva, cize tie abslutne cisla vykonu nebudu az take dolezite, podstatne je ze ten uplne prvy kus sania za turbom je fakt dolezity pre efektivitu turba, to ako to drzi ten pomerne vysoky krutak az do najvyssich otacok je pre mna osobne velmi mile prekvapenie.... fakt skoda ze sa to stale na brzde prehrieva v tych vysokych otackach cize nie je mozne ten absolutny vykon ani priebeh zmerat od 4000 ot. vyssie,s tym vrchom sa od toho grafu zpred roka nic nerobilo, takze by to malo mat stale ten benzinovy priebeh - na ceste otackomer lezie stale hore do cerveneho, fakt celkom zazitok sa na tom viezt, aj Brano to nezabudne vzdy spolu s brzdami okomentovat *jokingly* Ked budem niekedy mat cestu, mozeme to skusit zmerat u teba na MOTOCOMe :-)

@jozef: jj,chodi to pekne, doladili sme len davku nafty pre plynovy pedal aby sa rychlejsie nafukovalo turbo a je to zatial k mojej plnej spokojnosti, dymivost stale ziadna, uvidime na jar.... ked budes v ZA das si testovaciu jazdu 8-)
uz sa tesim,na takej silnej rotacke som este nesiel...a tebe pre zmenu dam odviest na mojom sluzobaku S 500 benal a automat... ;-)

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 27 led 2010 20:34
od subz3ro_tdi
Kedze tu vznikla diskusia ohladom pouzitia roznych ci ziadnych korekcii pri merani na brzde a nakolko Zdeno si vcera nasiel cas zmerat auto u neho na MotoComTest brzde, prikladam na porovnanie graf...
Hodnota na grafe je bez korekcie, druhy obrazok je s udajmi po korekcii podla ISO...
Mimochodom ked si pozriete grafy tu ci na DP fore tak je to fakt na zvazenie ci je korektne tie vykony takto porovnavat, korekciu si tam ludia vacsinou davaju iba ked je kladna, zaporne fakt malokto a uz vobec nie skoro -3% ale tak da sa to pochopit, kazdy chce mat lepsi pocit z vykonanej prace - je fakt ze som si to doteraz nejako nevsimal :-P
subz3ro_motocom_small.jpg
subz3ro_motocom_korekcia_small.jpg

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 28 led 2010 08:55
od chiptuning
a to si jeste muzes vybrat jestli chces korekci ISO nebo ČSN / u motocomtestu / a pri jeji pouziti jsou dost podstatne udaje o teplote okoli a tlaku vzduchu :-$

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 28 led 2010 22:23
od TDIfun
Noo ja davam temer kazdemu jednomu korekce presne podle moji stanice....

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 28 led 2010 23:14
od subz3ro_tdi
"temer" 8-)
ale nie, v pohodeeeeeeeeeeeeeeeee....

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 22 bře 2011 10:45
od subz3ro_tdi
Finalna uprava a graf z mojho auta....
Pre archivacne ucely davam aj sem :-[

Upravy na motore:
- hybridne turbo GT1749 / BH motorsport
- hlava cerpadla 12mm, trysky FB Race520, PD cerpadlo v nadrzi
- sanie vzduchu ASZ/BMM + custom vzduchove vedenie
- K&N vlozka vzduchoveho filtra
- FMIC
- bez EGR a MAF
- seriovy vyfuk s katalyzatorom
Uprava RJ: BH motorsport

Obrázek

Re: O1 Combi AHF

Napsal: 24 bře 2011 01:47
od jipi888
pochválim aj tu, moc pekné

som zvedavý na moje turbo čo mi leží na dielni, je väčšie :)