Diskuse k forgiho CUPRE

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od jipi888 » 22 bře 2009 17:34

čo sa tam udialo pri meraní stratového výkonu?

(zelená krivka s tými hrbmi)
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

Uživatelský avatar
cupra747
Příspěvky: 265
Registrován: 17 bře 2009 21:04
Bydliště: Nemšová,SK

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od cupra747 » 22 bře 2009 19:14

mozno PROFITUNER by mohol ozrejmit...ani my nevieme...ale tu regulaciu uz riesime aspon recami *jokingly*
VW passat B6 chip D-Racing

forgi
Příspěvky: 82
Registrován: 17 bře 2009 21:58

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od forgi » 22 bře 2009 20:13

Ako cupra napisal treba natom este popracovat o doladit niektore veci. Sme niekde v tretine ladenia. Este by som nepredbiehal a nerobyl zaveri. Dost nas tlacil cas lebo sme boli poobjednavany u firiem ktore sa natom tiez svojou pracou podielali. Priorita bola auto spojazdnit, ako tak doladit a zistit co vsetko treba dotiahnut aby sme este mohli pokracovat z cislami vyssie. Aj tak sa cudujem ze to vydrzalo taku zataz na MAHE. Mymochodom spojka je tam zatial seria a vydrzale bez problemou. Uvydime dokedy :-) Dokumentaciu nemam ziadnu. Ruky dodrapane od oleja, ja sam pod autom, fotak v obivacke takze je jasne ze som nic neodfotil. Ani fotecku. Teraz ma to trocha mrzi ale co uz. Ku grafu sa tazko vyjadrit. Auto preslo roznymi modifikaciami na MAHE z nedostatkami ktore pozname. Takze ich odstranime pomerame a az potom budeme skumat a porovnavat. Na 2052 ide celkom krasne od spodu zatah je silny ale je to 4X4 takze to roby aj skvela trakcia. Dymivost je ako pri kazdom upravenom aute pri zoslipnuti plynu a preradeny ale potom uz nie takze neni to ziadna dymovnica.
Seat Leon CUPRA 4X4 TDI

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od jipi888 » 22 bře 2009 20:27

riešili ste aj chladenie oleja nejakým externým chladičom + oil tank catcher?
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

Uživatelský avatar
cupra747
Příspěvky: 265
Registrován: 17 bře 2009 21:04
Bydliště: Nemšová,SK

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od cupra747 » 22 bře 2009 20:48

vsetko seria...
VW passat B6 chip D-Racing

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od TDIfun » 22 bře 2009 20:51

I vyfuk? Jakej kolektor vyfukovy jste pouzily?
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

forgi
Příspěvky: 82
Registrován: 17 bře 2009 21:58

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od forgi » 22 bře 2009 21:17

Externy olejovy chladic sa nedaval zostal seriovi. Ten oil tank catcher ak myslime to iste budem riesit bo som tam zatial dal len blby filtrik koli ladeniu aby nesiel zasa olej do sania. Urcite sa casom upcha a narobylo by to neplechu. Malo miesta v motorovom priestore kam to dat.
Seat Leon CUPRA 4X4 TDI

forgi
Příspěvky: 82
Registrován: 17 bře 2009 21:58

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od forgi » 22 bře 2009 21:26

Vyfuk je trocha viac hlucny ako som ocakaval ale je to dan za zvecseny priemer na 70 mm. Kolektor ak myslis zvody tak laborovali sme ci TD alebo TDI podla toho ako umiestnime turbo. Nakoniec som sa rozhodol pre zvody z 96 KW verzie a turbo je zavesene dolu ako seria. Problem nastal z malym priestorom koli kardanu. Vsetko je to na pi... chlp natesno. Trocha trase rezonuje ale musime vychytat miesta kde a poupravovat ak bude nutne.
Seat Leon CUPRA 4X4 TDI

profituner
Příspěvky: 2
Registrován: 22 bře 2009 22:04

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od profituner » 22 bře 2009 22:39

k tomu grafu Vam poviem iba tolko, ze sa to meralo ako 4x4. Vtedy haldex robi rozne veci, no meranie je to v kazdom pripade korektne. pokusime sa to nabuduce odmerat este ako 2WD. Musim pochvalit chalanov, sa super odvedenu pracu, co sa tyka hardweru. Turbinka tlaci zo spodu uplne podla mapy. Uz som dlho taketo nieco nevidel v ARL/ASZ a to som uz nieco odladoval. Jedine to chce este doladit dlzku tycky na regulaciu, ta bola kratka Prikladam aj jeden pekny log,kedy bolo auto merane na seriovom turbotlaku. Samozrejme uz po upravenych uhloch, davky paliva a BIP, no na seriovej mape ventilu N75.
Velmi malo ludi vie, ake je to dolezite, po takychto hardwerovych zmenach, hlavne po vymene vstrekovacov, doladit jemne veci najprv v seriovom stave a az potom sa pustit do ladenia vykonu.
Zatial boli robene iba 3 modifikacie.
Pevne dufam, ze pojde do toho auta este vacka, potom by sme ho mohli dostat niekde na 230PS.
CO je vsak najzaujimavejsie je priebbeh krutiaceho momentu. Cisla su cisla, no priebeh je zaklad!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskuse k forgiho CUPRE

Příspěvek od TDIfun » 22 bře 2009 22:58

No mozna by byl lepsi log kanalu 4.. :-) teda pro me zajimavejsi.
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Odpovědět