Tak on to tam píše - benzín potřebuje velký průtok, jelikož zčásti funguje jako atmosféra a zčasti je přeplněný.
Diesel plní od volnoběhu, vyšší tlak a tudíž vyšší teplota vzduchu.
Čím více chladič vzduch ochladí tím větší tlakový spád, jelikož se vzduch více smrskne.
Je tam i hezky popsaná aerodynamika žeber( vnější ).
Pokud si někdo pořádně přečte ten australský článek, tak podle něj je forge taky nahouby  
 
 
S tím materiálem je to taky bohužel pravda- není alu jako alu.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 
190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 
139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro 
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:
602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00 
http://www.tdigarage.cz/