Stránka 1 z 10
Audi cabrio (Indi)
Napsal: 14 bře 2009 01:04
od Indi
Auto bylo původně 1,9tdi, 66kw, typ AHU.
Motor byl nahrazen motorem 1,9 TDI PD 96kw a ten byl následně v několika fázích nalazen
na 255 PS/520 Nm, díky TDIfunovi.
Je instalováno a upraveno větší FMIC z VW LT, výkonější externí palivové
čerpadlo, dva chladiče paliva
na zpětné větvi z G4, průchozí výfuk-duplex, seriová spojka 240mm se závodním obložením a turbo GT20.
Vstřikovače a trysky jsou zatím seriové "AL".
Dále byla instalována 6Q převodovka, výkonnější brzdy, nižší a tvrdší podvozek a 18" kola.
Vše jsem se snažil instalovat čistě s ohledem na maximální spolehlivost a funkčnost.
Dále byly instalovány "budíky" pro lepší kontrolu motoru: tlak turba, EGT a EMP.
Průběžně tady budu dávat fotky, je jich hodně
a budou v příslušných sekcích.
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 14 bře 2009 21:35
od Indi
Takhle chladím vracečku, musí to být namontováno, mírně v úhlu(v podélném směru), aby to mělo smysl.
Jsou to dva chladiče z G4 tdi PD.
Palivovou pumpu používám eterní z benzínu, jelikož nádrž neumožňuje montáž dovnitř.
Pumpa je schopna dát tlak 3bar, ale já to mám zregulované
.
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 15 bře 2009 23:18
od Indi
Výměna origo IC za upravené IC z VW LT.
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 16 bře 2009 11:16
od Pikaso
No pěkný věci tam máš ty bejku,budu si muset dát pozor kde startuješ,to už by nebylo jak ve Slušovicích.Ten IC je super,já mám z OII,ale tenhle je jěště větší.Pěkná práce.
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 16 bře 2009 13:46
od komin
Ako tam mas tu GT 20 alebo je to tajomsvo chcel by som to dostat do B5?
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 16 bře 2009 14:15
od jipi888
tak to budeš musiet navštíviť indiho aby ti to namontoval, je to know how
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 16 bře 2009 19:24
od Indi
to Pikaso: není větší jak z OII, jen ta fotka se tak povedla
.
to komin: jak psal jipi888
Dále jsem namontoval 6Q převodovku, původně ELN a tá byla nahrazena DQS, jelikož už jsem byl schopný vytočit 6 až do červené zony. Tady máte parametry.
Stály převod 31/8 = 3,875 (6 gang)
ELN DQS
1. 28/8 (3,5)
2. 34/18(1,89)
3. 32/26(1,23)
4. 30/28(1,07)--- 27/31(0,87)
5. 27/37(0,73)--- 26/39(0,66)
6. 24/40(0,60)--- 23/41(0,56)
Celkový převod na 6 rychlost:
2,33 --- 2,17
Uložení motoru a převodovky muselo být vyrobeno úplně znova, jelikož tenhle typ vozu s touhle sestavou nexistuje.
Spojku používám, seriovou 240 od LUKu a obložení lamely, je extrovka. Chová se jak serie a už ji tam mám dva roky a stále drží. Nicméně chystám novou spojku v jednohmotě a lehčí.
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 16 bře 2009 19:57
od Indi
Samozřejmě je potřeba myslet i na jízní vlastnosti!!
Původní náboje 4x108 byly nahrazeny náboji 5x112 a dodělaná i rozteč 5x100.
Dopředu byly instalovány kotouče 312mm, dozadu kotouče ze superba, vše osazeno deskama ferodo DS.
Tím, že jsem dal desky PFDS i dozadu se zkrátila brzdná doba o 1sec.
Celý podvozek je uložený do silentbloku Powerflex, tlumiče a pružiny od Superspotr, v zadu stavitelné v
rozsahu 50mm(5 stupňů/10mm).
Byl instalován tlumič kmitů řízení, zatáčky se s tím projíždí daleko klidněji a přesněji.
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 16 bře 2009 19:58
od Indi
...
Re: Audi cabrio (Indi)
Napsal: 16 bře 2009 20:00
od Indi
....