Stránka 21 z 68
Re: G II -TDI PD
Napsal: 27 led 2011 22:28
od Hondo_TDi
A co spokojenost?
jinak
Re: G II -TDI PD
Napsal: 27 led 2011 22:46
od Indi
Re: G II -TDI PD
Napsal: 27 led 2011 22:49
od simir
Re: G II -TDI PD
Napsal: 27 led 2011 22:51
od catdavid
já jsem max spokojen,protože na první start vůbec žádnej problém a brzdí to jak šlak.Fantasticky se to chová na cestě,taková hračička.
Re: G II -TDI PD
Napsal: 27 led 2011 23:12
od simir
Re: G II -TDI PD
Napsal: 28 led 2011 12:37
od catdavid
Dám sem ještě pár fotek,ohledně předělání zadní nápravy.
Na dokončený náboj se dá kotouč z GIII 256x10,který je převrtaný na 5x100
brzdič se přišroubuje a bovdeny na ručku zustanou puvodní GII
Hadička se musí buď nechat udělat,nebo se dají sehnat přechodky na prutočný šroub 12x1,prutočák do brzdiče a druhý konec na hadičku,která je 10x1.
Re: G II -TDI PD
Napsal: 28 led 2011 12:57
od komin
Mas to fakt paradne klobuk dole pred tvojou pracou
len otazka
ked uz si to robil preco si nedal pancierove brzdove hadicky?
Re: G II -TDI PD
Napsal: 28 led 2011 13:12
od subz3ro_tdi
Pekna praca, pane
Tie dva vrty su dost blizko povodnych dier, nebojis sa ze to ustrihne? Keby sa to cele posunulo a navrtalo by sa vsetkych 5 nanovo, asi by to aj tak nebolo lepsie...
Re: G II -TDI PD
Napsal: 28 led 2011 13:59
od komin
Myslim ze je to v pohode nakolko kotuc je drzany skor trecim spojom medzi nabojom a diskom ako srubami samotnymi.
Re: G II -TDI PD
Napsal: 28 led 2011 20:06
od catdavid
Přesně a pokud by se to mělo střihnout,tak to budu pozorovat prvně na tom malém šroubku co drží kotouč.Pancéřovky jsem chtěl dávat,ale nakonec jsem si řekl,že bude lepší,když počkám a pak udělám komplet novej zadek bez zátěžáku.Bude tam aj ručka,tilton+nové vedení.To vše po TK