Skus dat na origo vacku navarit material a vybrusit strmejsie a s vyssim zdvihom. Je to pomerne lacne a efektivne riesenie.TDIfun píše:To bohuzel nemohu rict jelikoz mi hlavu delal jeden specialista na hlavy. Dela jen benzinove a tohle je premiera nafty... Takze jsem to nechal na nem a on to snad konzultoval s kolegou TOMMU TUNING..Resily jsme i vacku ale tu zatim nechavam tak. SDI nechcu, rad bych nejakou co mi udela vetsi zdvih, HP Grundler nejake tri druhy delal. Firma ale uz neexistuje a mam jen kontakt na vacky z Polska. Kopie Grundlera. Bohuzel se jim prej nejak nepovedla prvni kopie a vacka byla kriva, hydra a nejake hlavy sly srat.Slo o vacky do DP. Jedine nechat nabrousit vacku v Tatrovce. Tam mi delaly kdysi vacku na Favorita..
Oktavie AHF-TDIfun 110hp
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
Spise bych nechal udelat kompletni, nekdy se na to vrhnem.
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
Celkom zaujimavu diskusiu na tuto temu ozivil Subz3ro_tdi na dieselpower fore. Stingray tam velmi pekne vysvetlil co a ako.
Kód: Vybrat vše
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=127917#127917
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
Jj, ale já si myslím, že je to jak píše Stingray, že to má smysl, jen u extrémních úprav.
A to jste teprve na začátku, pak je tu ještě problém s ventilovýma pružinama.
Jak se do toho ponoříte, tak zjistíte, že se musí předělat tolik věcí, že se vám do toho nebude ani chtít.
A k tomu motoru pana MV, zjistěte si kolikrát měnil, jen loni turb a těsnění pod hlavou.
Ale hlavně, že točí 5200 a tlačí mega tlak. Stačí si pročíst Stingovy příspěvky, zamyslet se nad tím a
zjistíte, že má ve spoustě věcí pravdu. Já dost věcí vyzloušel a fungují, přitom ho za to všichni kamenovali.
Nicméně, by chtělo založit samostatnou diskuzi, protože se to tady stratí a je to zajímavé téma.
A to jste teprve na začátku, pak je tu ještě problém s ventilovýma pružinama.
Jak se do toho ponoříte, tak zjistíte, že se musí předělat tolik věcí, že se vám do toho nebude ani chtít.
A k tomu motoru pana MV, zjistěte si kolikrát měnil, jen loni turb a těsnění pod hlavou.
Ale hlavně, že točí 5200 a tlačí mega tlak. Stačí si pročíst Stingovy příspěvky, zamyslet se nad tím a
zjistíte, že má ve spoustě věcí pravdu. Já dost věcí vyzloušel a fungují, přitom ho za to všichni kamenovali.
Nicméně, by chtělo založit samostatnou diskuzi, protože se to tady stratí a je to zajímavé téma.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
No napsal to jasne, pokud uz resit vacku tak se musi resit i celej prutok hlavou. Tj ventil kanaly atd. aby to melo tizeny efekt velkeho narustu koni. To ze namontuji velke turbo a snizim protitlak j dobre reseni do urcitych koni. Pote uz mi nejspise bude tvorit negativni tlak prave palice. Jaka je hranice pro seriovou hlavu netusim ale muj odhad je 250koni aby to fungovalo dobre. Dal je urcite potreba resit veci kanaly, ventily, hlavu atd.
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
Hydroštely ven a uvidite kolik se bude točit ale to je na nove téma Stavíme TDI super special a nevym kolik lidí by s tím umělo zachazet /finance ohromné/TDIfun píše:No napsal to jasne, pokud uz resit vacku tak se musi resit i celej prutok hlavou. Tj ventil kanaly atd. aby to melo tizeny efekt velkeho narustu koni. To ze namontuji velke turbo a snizim protitlak j dobre reseni do urcitych koni. Pote uz mi nejspise bude tvorit negativni tlak prave palice. Jaka je hranice pro seriovou hlavu netusim ale muj odhad je 250koni aby to fungovalo dobre. Dal je urcite potreba resit veci kanaly, ventily, hlavu atd.
NA slovensku se Těd zrodil další skvostík LEON cupra ale o tom musí kluci samy napsat jak se to chová a jak to jede /asi až až/ toho jsou pak plné ruce v provozu mají to taky pro radost jak pár z nás 2000 km za rok
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
No panove ze Slovenska se asi nechcou podelit o sve dojmy a pocity, pripadne problemy atd.. asi to je tajemstviii
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
tajemstvi neni poslal sem graf indimu zajtra ho tu da...ja to nevim ten graf tu dat na DP bez problemu, dost komplikovane mi to prijde pre laika na tomto fore...ale... 222 HP 456 NM
VW passat B6 chip D-Racing
Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp
Takze dnes mohu rict, ze pocity z new motoru jsou velmi pozitivni... Hlava udelala obrovske rozdily ( moje doporuceni, bez EGT a nalazeni sw nedelat ).. takze dalsi zmena bude konecne montaz turba a pujdem dal ( vse podle volenho casu )... jen me stve ze domu z dilny to beru na okolo, prez dalnici do OV atd, no proste se s tim skvele jezdi.
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.