Tady vám dám soupis materiálu, ceny orientační(závislé na EURu a možnostech).
Origo FMIC Seat Cupra č.d. 6LL 145 804 - 9500,-
držáky IC:1ks č.d. 6LL 145 808 - 73,-
1ks č.d. 6LL 145 808A- 73,-
šroubky: 4ks č.d. N902 809 01 (M6x22)
hadice: 1ks č.d. 1J0 145 838B - 2600,-
3ks č.d. 1J0 145 834A - 302,-(906,-)
1ks č.d. 3B0 145 834R - 1400,-(použita jen část)
spony na hadice: 7ks č.d. N105 188 01 - 155,-(1085,-)(40-60mm)
2ks č.d.N105 444 01 - 165,-(330,-) (60-80mm)
palubní přístroje STACK - EGT a Turbo Boost 8000,-
nerez kolena a trubky 53x1,5mm, cca 2500,-
vyrobit výstup na čidlo tlaku(pro ECU) a fitinku pro budík TB.
a trohu spotřebního materiálu.
Nářadí: klasické nářadí, svářečka, soustruh, fréza, závitníky, vrtačka, bruska.
Pak ještě pár šikovných kamarádu, co pomohou řešit akutní potíže
A pak už jen know-haw - k nezaplacení
Ještě se musí upravit pravá část výztuhy nárazníku, jelikož tenhle typ má ostřikovače, nic jiného se neupravovalo!!
V tomhle autě není moc místa v motorovém prostoru a tudíž se velice zůží protor na kompromisy.
Výsledek= trochu divočejší svezení ,motor v bezpečí a pod kontrolou. A pro mě ?- Doufám spokojený zákazník a nějaká ta kasa na tuning a vybavení dílny
.