GIV "havran" ALH 2003

Uživatelský avatar
remco
Příspěvky: 27
Registrován: 16 bře 2009 20:38
Bydliště: Žilina-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od remco » 16 bře 2009 21:02

Tak pridám aj ja svoje auto.
Chcem sa takto podakovať Indimu aj TDIfunovi za super prácu a priatelsky pristup:)
Takže je to Golf IV 2003 motor ALH 1,9TDI 66Kw.
Upravy:

Turbo ARL 150PS, trysky PP764, Kat out, EGR sleep, Spojka new, Powerflex....
no a v plane je 12mm hlava, FMIC, 60mm vejfuk - rezonator + tlmic - otvorene
Brzdy RS 312mm
zopar foto pridám:

Obrázek

NO SMOKE NO FUN:)

Obrázek

Nejaká ta musica:

Obrázek



Brzdy octavia RS 312mm

Obrázek

Prídavné budíky:

Obrázek
VW Golf IV, TDI ALH 2003

Uživatelský avatar
remco
Příspěvky: 27
Registrován: 16 bře 2009 20:38
Bydliště: Žilina-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od remco » 16 bře 2009 23:09

Ešte nejake photo z montáže:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
VW Golf IV, TDI ALH 2003

Uživatelský avatar
remco
Příspěvky: 27
Registrován: 16 bře 2009 20:38
Bydliště: Žilina-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od remco » 25 bře 2009 00:48

inak otaza na FUNa a Indiho kolko odhadujete vykon vlastne ked sa dorobi FMIC, vyfuk a hlava?
Teda radsej by som priznam sa menej PS ak by to malo extremnejsie dymit takze aka je predstava o finalnom vykone bez cmudenia:)

Musime potom kazdopadne spachat aj tu brzdu lebo ani teraz nemam realnu predstavu iba viem ze uz mi to znova nestaci o:-)
VW Golf IV, TDI ALH 2003

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od TDIfun » 25 bře 2009 00:53

No pokud to turbo nedostalo teda radne na prdel tim ze jsi jezdil s dirou v IC jako krava, odhad 155 - 165 koni. Chtelo by to asi vetsi turbo jeste :-)
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
remco
Příspěvky: 27
Registrován: 16 bře 2009 20:38
Bydliště: Žilina-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od remco » 25 bře 2009 00:56

no ale 155-160 PS si mi predsa vravel ze tam je uz pred vymenou spojky nie? ja som ratal vo finale ze to bude tak 175-180PS :)

o tom vacsom turbe som uz premyslal ale to zasa necham na buduci rok az ked tak....
VW Golf IV, TDI ALH 2003

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od TDIfun » 25 bře 2009 01:00

No vsak, po vymene spojky se sahlo na prubeh... predelalo se to. Uprimne proto kupuji tu brzdu, protoze takove odhadovani je na nic. Uvidime az podle real dat pak budem chytrejsi.
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
remco
Příspěvky: 27
Registrován: 16 bře 2009 20:38
Bydliště: Žilina-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od remco » 25 bře 2009 01:05

hej no vtedy si mi vravel este prvy krat ked sme boli v Tesine a ukazoval si mi tam nieco cez K-power ze 160PS a 330Nm ale presne ta brzda to bude naozaj postup vpred. Ved je to vpodstate taky dokaz dobre odvedenej roboty. Lebo pocitova euforia ked si clovek sadne prvy krat do auta, ktore preslo upravou a to auto si clovek dobre pozna, je vzdy super:)
VW Golf IV, TDI ALH 2003

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od TDIfun » 25 bře 2009 01:11

Ja to meril heh vidis, to ani nevim... Takze jsem teda taky zvedavej. Hlavne to chce ale to IC...
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
remco
Příspěvky: 27
Registrován: 16 bře 2009 20:38
Bydliště: Žilina-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od remco » 27 dub 2009 19:46

cafte, mam taky dotaz. Dal som na havrana rozsirovacie podlozky na kazdu stranu 15mm dozadu. A neviem cim to je ale lava Vs Prava strana nieje symetricky vystrcena von. Rozdiel je asi 10-15mm. Lava strana ide viac von ako prava. cim to moze byt? Blbe je ze mi ta lava strana mierne sucha o podbeh blatnika.
Niekto mi vravel ze to je tak na golfoch od vyroby koli vyvazeniu naplnenej nadrze ale to sa mi moc nezda. Je divne ze ale auto aj napriek tomuto nepomeru na zadnej naprave vobec neplava ani netrasie ani nic.
Moze byt napravnica posunuta? Alebo aka moze byt pricina? vdaka
VW Golf IV, TDI ALH 2003

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: GIV "havran" ALH 2003

Příspěvek od Indi » 27 dub 2009 21:41

Karoserie nebo náprava je "hnutá" asi špatná oprava po kolizi.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Odpovědět