Octa GT2256
Napsal: 14 bře 2010 23:50
Zdravím, dovolim si založiť tému o mojom aute a o tom, čo na nom pácham.
Takže je to Octa 2002 Elegance ALH, auto ma živilo ako taxik, takže dostávalo dosť na prdel, ale teraz má zaslúžený odpočinok a doprial som mu už aj poriadnú údržbu, spojka, brzdy, silentbloky atd.
Nedávno sa začalo upravovať a to ako je v popise, turbo, trysky, IC, hlava na čerpadle. Samozrejme všetko sa to na fórach dobre číta, horšie je to už so samotnou realizáciou. Najvačší problém sa ukázal byť odladenie, tí, čo už majú toto za sebou sa pousmiali.
Prišiel som na to, že zrejme bez merania EMP a EGT to asi nepôjde, tak by som chcel viac rozvinúť debatu na túto tému, respektíve aké sú skúsenosti s týmto turbom na rotačke.(GT2256 alfa 2,4JTD) Hlavne ma zaujíma, či je maximálne EMP pre všetky turbá rovnaké alebo je to individuálne pre každé turbo???
Viem, že čím je turbína vačšia, tým kladie menší odpor výfukovým plynom a EMP je menšie a taktiež že EGT má byť cca 950°C. Dalej viem, že tlak v saní, ktorý je turbo schopné vyvinúť je závislé na EMP a že nakladať turbu prílišný tlak na sacej strane má skôr negatívne dôsledky.
Leží mi to v hlave už dosť dlho, tak prosím poradte
Takže je to Octa 2002 Elegance ALH, auto ma živilo ako taxik, takže dostávalo dosť na prdel, ale teraz má zaslúžený odpočinok a doprial som mu už aj poriadnú údržbu, spojka, brzdy, silentbloky atd.
Nedávno sa začalo upravovať a to ako je v popise, turbo, trysky, IC, hlava na čerpadle. Samozrejme všetko sa to na fórach dobre číta, horšie je to už so samotnou realizáciou. Najvačší problém sa ukázal byť odladenie, tí, čo už majú toto za sebou sa pousmiali.

Prišiel som na to, že zrejme bez merania EMP a EGT to asi nepôjde, tak by som chcel viac rozvinúť debatu na túto tému, respektíve aké sú skúsenosti s týmto turbom na rotačke.(GT2256 alfa 2,4JTD) Hlavne ma zaujíma, či je maximálne EMP pre všetky turbá rovnaké alebo je to individuálne pre každé turbo???
Viem, že čím je turbína vačšia, tým kladie menší odpor výfukovým plynom a EMP je menšie a taktiež že EGT má byť cca 950°C. Dalej viem, že tlak v saní, ktorý je turbo schopné vyvinúť je závislé na EMP a že nakladať turbu prílišný tlak na sacej strane má skôr negatívne dôsledky.
Leží mi to v hlave už dosť dlho, tak prosím poradte