Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Odpovědět
jajic
Příspěvky: 102
Registrován: 13 čer 2010 12:27

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od jajic » 25 pro 2010 20:38

HANZTD píše:
jajic píše:něco mi říká,když tak koukám všude kolem,že kdo bude mít jen 200koní,bude příští rok "out" ]:->
200 KONÍ ?? TEDA PROMIŇ ,ALE CO TO JÉÉÉ :D ]:-> :D ]:-> :D (fór) ;-)
no to je něco,co nemám 8-)

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od Indi » 26 pro 2010 00:57

jajic píše:něco mi říká,když tak koukám všude kolem,že kdo bude mít jen 200koní,bude příští rok "out" ]:->
Bohužel to tak vypadá :D a opravdu by mělo být na co koukat *jokingly* .
Já jsem v Listopadu a začátkem Prosince dodělal dva motory( momentálně 230PS) a čeká se na nová výkonější turba ]:-> 8-)

Bude o čem diskutovat :-P , škoda že asi nebudu mít už tolik času na srazy a sprinty 8-)
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
HANZTD
Příspěvky: 858
Registrován: 22 bře 2009 12:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Kontaktovat uživatele:

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od HANZTD » 26 pro 2010 01:29

DALŠÍ ZE ZMĚN CO SE TÝKÁ VZHLEDU OKTY ,JE UKLIZENÍ TURBA POD KAPOTU DO MOTOPROSTORU,VYMEJŠLEL SEM A ZAMĚŘOVAL AŽ SEM VYMYSLEL ULOŽENÍ NA SVODY 1,9TD SMĚREM NAHORU
PO NAKYM TOM PŘEMĚŘOVÁNÍ A TESTOVÁNÍ ULOŽENÍ S OHLEDEM NATO ,ABY SE TO VŮBEC TAKHLE VEŠLO PŘED STĚNU ,MI Z TOHO VŠEHO VYLEZLA NEDĚLENÁ MEZIKUSOVÁ PODLOŽKA 4cm ROVNOU S DIRKOU NA ČIDLO EGT
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) HANZTD dne 26 pro 2010 02:10, celkem upraveno 1 x.
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Uživatelský avatar
HANZTD
Příspěvky: 858
Registrován: 22 bře 2009 12:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Kontaktovat uživatele:

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od HANZTD » 26 pro 2010 01:36

POKRAČOVÁNÍ 1,,,,, NA TURBU JE ZMĚNĚNEJ ÚHEL VÝSTUPU KOMPRESORU VODOROVNĚ SE VSTUPEM,,PODROBNÉ FOTO VLOŽENO JIŽ DŘÍVE ;-) (str 13)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) HANZTD dne 26 pro 2010 01:48, celkem upraveno 1 x.
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Uživatelský avatar
HANZTD
Příspěvky: 858
Registrován: 22 bře 2009 12:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Kontaktovat uživatele:

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od HANZTD » 26 pro 2010 01:45

POKRAČOVÁNÍ 2
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Uživatelský avatar
catdavid
Příspěvky: 1073
Registrován: 18 bře 2009 17:42
Bydliště: Olomouc

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od catdavid » 26 pro 2010 13:50

Proč si to nenechal na ty pulzní svody a to komorové sání?Když už jsi měl tu diru v kapoťe,tak bych to zachoval.No a když už takto,tak udělej aspoň jiné sání,bude se to hřát jako svině. :-/
Třeba tohle viz odkaz,je tam aj graf před a po. ;-)
http://www.torquejunkie.com/intake-mani ... 206dc8eeb3" onclick="window.open(this.href);return false;
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz

Uživatelský avatar
HANZTD
Příspěvky: 858
Registrován: 22 bře 2009 12:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Kontaktovat uživatele:

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od HANZTD » 26 pro 2010 14:38

catdavid píše:Proč si to nenechal na ty pulzní svody a to komorové sání?Když už jsi měl tu diru v kapoťe,tak bych to zachoval.No a když už takto,tak udělej aspoň jiné sání,bude se to hřát jako svině. :-/
Třeba tohle viz odkaz,je tam aj graf před a po. ;-)
http://www.torquejunkie.com/intake-mani ... 206dc8eeb3" onclick="window.open(this.href);return false;
PRO NENÁPADNĚJŠÍ ZAČLENĚNOST DO SOUČASNÉHO SILNIČNÍHO PROVOZU,A SÁNÍ UŽ NEMĚNIM JAK TO JE JE FINÁLE,MAX TAM ŠOUPNU ŇÁKÝ IZOLOVADLO
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od dudu » 26 pro 2010 16:55

MAŠ TO PEKNY MĚ SE TO LIBÍ ASI BUDE HICOVAT HODNĚ ALE V KAPOTĚ NECHAT PRŮDUCH A ODSTÍNIT AT TO NECHYTNE JAK KAMOŠOVI AUDI QVATRO MOT PROSTOR SVAZEK VŠE HORELO MOOOC ALE JEN CHVILKU [:-}
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
HANZTD
Příspěvky: 858
Registrován: 22 bře 2009 12:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Kontaktovat uživatele:

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od HANZTD » 26 pro 2010 22:17

ODVĚTRÁNÍ V KAPOTĚ BUDE ,S TIM SE POČÍTÁ ,OVŠEM TU ZAMĚŘIM AŽ JAKO JEDNU Z POSLEDNÍCH VĚCÍ,JEŠTĚ ANI KAPOTU NEMÁM :\'( :D
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Uživatelský avatar
HANZTD
Příspěvky: 858
Registrován: 22 bře 2009 12:33
Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
Kontaktovat uživatele:

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Příspěvek od HANZTD » 09 led 2011 15:40

TAK VČERA ODPOL A DNES DOPOL SE ZASE KRAPET MÁKLO A VYŠLO Z TOHO VEDENÍ VZDUCHU IC JE TO V 60 NEREZU,4KS DÍLŮ A SPOJENO 4x60 , 1x50 PRUŽNÝ ČLEN,POHROMADĚ TO DRŽEJ VELKÝ SPONY 9x64-67,1x56-59...KDYŽ POMINU ZAMĚŘOVÁNÍ VŠECH MOŽNEJCH I NEMOŽNEJCH ÚHLŮ TAK JAKO NEJVĚTŠÍ PROBLEM SE UKÁZALO ,JAK PŘEJÍT Z TURBA 50 NA VEDENÍ 60 ,, NAKONEC SEM VZAL TEN PADESÁTKOVEJ PRUŽŃÁK A NARVAL SEM HO NA TO VEDENÍ,JAK MA TU VLNKU ,TAK SE PODDAL A DRUHOU STRANOU ZUSTAL V POHO A JE NA TURBU *thumbs up* ,, NEJDŘÍV SEM TO SKOUŠEL Z ROVNÝ HADICE ALE TA NEPOVOLILA ANI O KOUSEK *jokingly* NO TAKŽE VEDENÍ VZDUCHU DO I Z TURBA JE HOTOVO ,JEN SE UDĚLAJ DRŽÁČKY A MŮŽE SE SKOČIT NA POKUS č.2 OHLEDNĚ SVEDENÍ VEJFUKU K NAPRAVNICI ...... UVIDÍME JAK SE TENTOKRÁT ZADAŘÍ :-$ :-/ SNAD ANO :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) HANZTD dne 09 led 2011 15:45, celkem upraveno 1 x.
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! :\'(
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Odpovědět