Stránka 34 z 39

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 12 čer 2013 17:49
od Milan_FRS
:-)

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 12 čer 2013 17:50
od Milan_FRS
@=

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 01 pro 2013 12:34
od HANZTD
DNES PŘESNĚ JE TO -1 ROK VZPOMÍNKY TAM JSOU ;-) @}->--

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 01 pro 2013 23:44
od Indi
No jo no,ale život jde dál ;-)
Musíš postavit něco jiného *thumbs up*

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 10 pro 2013 09:58
od Milan_FRS
Tak po nejaky dobe info o octe:momentalne na lakovne kde ceka na novy kabat :-) po te se bude davat cooler z S3,nizsi podvozek a mozna VKLR :-)

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 11 pro 2013 00:49
od Indi
A co se stalo tomu FMIC co tam bylo?

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 12 pro 2013 12:08
od Milan_FRS
Nic se mu nestalo ale byl jsem na okruhu v moste a trosku nestihal..... :-(

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 12 pro 2013 16:01
od Indi
Co to je nestíhal?? Kolik byla teplota?

Tohle auto je postavené na ostrou jízdu,ale především na 400m a obávám se, že na okruhu ti nepomůže ani ten z S3.

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 13 pro 2013 17:49
od jizzle
Indi můžeš trochu rozepsat, proč ani pořádnej cooler nepomůže na okruhu? Jsou přece okruhový nafty, dokonce přímo stavěný na vytrvalostňáky. Musí se v takovým případě tolik obětovat výkon motoru ve prospěch živostnosti?

Já třeba vím, že s mým autem bych asi měl na okruhu docela problém s EGT. Má vůbec IAT přímej (a výraznej) vliv na EGT?

Re: OI 66 AGR rv 97 NESÉRIE

Napsal: 14 pro 2013 01:04
od Indi
Co chceš rozvádět? To není jen o cooleru, ještě tam je voda a olej.
Auta pro motorsport se staví pro konkrétní podmínky, rally auto neuspěje na sprintu, sprint speciál neuspěje v rally.
Koukni se na to jak ty auta staví a jaké používají technologie, materiály, konstrukce a hlavně jak dlouho se daný motor používá(čas), kolik najede km.
Rally "erzeta" trvá cca 15-30 minut.
Okruhové závody 1-2 hodiny.
Sprint pár sekund.
Vytrvalostní max. 24 hodin
Např. driftaři mají co největší přívody vzduchu a větráky co jedou pořád a proti tomu má
F1 malé přívody a malé chladiče po pár minutách to uvaří a taky na každý okruh jiný soft.
Jenomže jak se do toho připočítá rychlost, proudění vzduchu atd. atd. tak je to celkem jasné, proč nemůže existovat
auto vhodné na všechno.
A další významnou položkou je rozpočet, hlavně v česku dájí lidi dvě koruny a čekají výsledky jako za 10milionu.