FMIC FABIA RS

Uživatelský avatar
marena tdi
Příspěvky: 281
Registrován: 03 čer 2009 11:51

FMIC FABIA RS

Příspěvek od marena tdi » 29 kvě 2010 14:39

INSTALACE VETSIHO IC CHLADICE.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Felicie

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od Indi » 29 kvě 2010 15:54

Co vše tam už nebude? Myslím kryty motoru.
A když už je to tak dlouhé, mohl by se přehodit vstup výstup, nemuselo by se to křížit ;-) .
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
marena tdi
Příspěvky: 281
Registrován: 03 čer 2009 11:51

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od marena tdi » 29 kvě 2010 15:57

i to by bylo realne.clovek se porad uci :mrgreen:
Felicie

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od Indi » 29 kvě 2010 16:03

JJ, ale hlavně by tam nebyla ta dlouhá rovná roura proti kabině a nohám spolujezdce.
Co ty kryty?

Pro jaký je to nárazník? Obyč nebo RS?
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
marena tdi
Příspěvky: 281
Registrován: 03 čer 2009 11:51

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od marena tdi » 29 kvě 2010 16:13

vse bude tak jak predtim.naraznik je RS.
Felicie

Uživatelský avatar
Zbyšek
Příspěvky: 90
Registrován: 30 bře 2009 19:12
Bydliště: Pustiměř
Kontaktovat uživatele:

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od Zbyšek » 29 kvě 2010 18:35

já bych tam dal chladič z vstup/výstup z jedné strany :-x zbytečně se prodlužuje vedení, co říká majitel na výztuhu OFF než ji takhle řezat tak to ji radši vyhodit rovnou ven 8-)
Škoda Octavia 1960
Passat B5 TDi das auto ...
Seat Ibiza spotr TDi 170kw 450Nm

Uživatelský avatar
marena tdi
Příspěvky: 281
Registrován: 03 čer 2009 11:51

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od marena tdi » 29 kvě 2010 19:45

bohuzel je nutnost vystuhu trochu riznot.v kazdem pripade majitel o tom vi a vyndavat ji nema smysl.porad je to prece jen zesileni.vedeni neni o nic delsi jak se dela do octavie , bud to vystuhou nebo motorem.
Felicie

Uživatelský avatar
mysak.tdi
Příspěvky: 104
Registrován: 17 dub 2009 19:25
Bydliště: jíčínsko

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od mysak.tdi » 30 kvě 2010 18:46

no je dobrý posunout chladiče v pravo tak o 2cm vzad pak výztuhu nemusíš skoro řezat asi jen1,5cm! co tam bude za turbo?z hybridem se mi to hodně pomalu nafukovalo když jsem to měl podobně.ted to mám ošklivější ale funkčnější! ;-)
GOLF IV 4x4 výkon --- krouták ---Nm

Uživatelský avatar
marena tdi
Příspěvky: 281
Registrován: 03 čer 2009 11:51

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od marena tdi » 30 kvě 2010 20:36

VA . je tam nejaky chip a na brzde to hazelo hrozne teploty tak ze daval vetsi IC.jde to zpatky na brzdu na doladeni tak uvidime kde se budem pohybovat s teplotama .
Felicie

Uživatelský avatar
marena tdi
Příspěvky: 281
Registrován: 03 čer 2009 11:51

Re: FMIC FABIA RS

Příspěvek od marena tdi » 30 kvě 2010 20:38

a s tim posunovanim mas pravdu ale mi se to nelibilo jak to bylo cele nakrivo :-/
Felicie

Odpovědět