Stránka 2 z 32

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 03 pro 2010 22:39
od cupra747
aj mne sa paci takyto typ auta...parada a super motor... :-)

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 04 pro 2010 00:33
od Indi
JJ na kouli je povoleno 2000kg.
To Marena: poptávka je stále stejná, jak něco bude tak volej ;-)
To Rob: jestli bude rychlejší nevím, je to těžší jak Touran. Kolik váží ten tvůj?
To Fun: měl by jsi se vyspat a odpočinout si, není to dvě koule na tunu :D , ale dvě tuny na jednu kouli :-P *jokingly*

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 04 pro 2010 06:20
od marena tdi
2 koule na tunu je spravne.ponevač ja vim vo co jde :-) jak jsme jeli s Funem na Mimon tak jsem se takhle v aute prebleptl. *jokingly* Fun ma pamatovaka.

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 04 pro 2010 08:41
od TDIfun
marena tdi píše:2 koule na tunu je spravne.ponevač ja vim vo co jde :-) jak jsme jeli s Funem na Mimon tak jsem se takhle v aute prebleptl. *jokingly* Fun ma pamatovaka.
tak tak *thumbs up* *thumbs up* :D :D :D

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 04 pro 2010 11:01
od Indi
V tom případě OK *thumbs up* .
Tím pádem jde o certifikovaný přebrept :D :D :D :D :D

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 04 pro 2010 12:25
od Rob187
Indi píše:JJ na kouli je povoleno 2000kg.
To Marena: poptávka je stále stejná, jak něco bude tak volej ;-)
To Rob: jestli bude rychlejší nevím, je to těžší jak Touran. Kolik váží ten tvůj?
To Fun: měl by jsi se vyspat a odpočinout si, není to dvě koule na tunu :D , ale dvě tuny na jednu kouli :-P *jokingly*
cca 1600 kg

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 07 pro 2010 22:49
od Indi
Vyměnil jsem silenbloky na výfuku, prozatím jen ty přední, zadní později :-P
Vyměnil jsem je z důvodu natahování vlnovce, myslím si, že co nevidět praskne a navíc to vyluzovalo divné zvuky.

Předělání přihřívače D5Z-F na nezávisle topení

Napsal: 07 pro 2010 23:11
od Indi
V těhle autech jsou namontovány většinou jen přihřívače.
Já tam mám D5Z-F, není to zrovna nejšťasnejší typ, prý dost poruchové :-( .
Topení jsem vymontil a dal na prohlídku a údržbu. Tam se zjistilo, že je v háji RJ topení( cca 4000,-kč).
Dostal jsem zapůjčené druhé topení stejného typu než se to nějak vyřeší.
Samozřejmě je nefunkční i pomocné vodní čerpadlo(Bosch), namontované v mot.prostoru.
V čerpadlech odchází uhlíky, jelikož to čerpadlo běží pořád( pokud běží motor, nebo je funkční nez.top.).
Objednal jsem si lepší čerpadlo, které je bezkontaktní a tudíž by mělo vydržet podstatně déle(foto dodám později).

Pokud bude čas, topení budu o víkendu předělávat na nezávislé topení. Prozatím jen manuálně řízené a až seženu hodiny a dálku, tak si to dodělám. Samozřejmě dodělám přepínač na manuální volbu topení za chodu motoru.
Pokud pojedu jen kousek, nechci abyse zbytečně zapínal, ale taky si ho chci zapnout pokud budu chtít motor rychleji ohřát.

Fotky a schémata samozřejmě dodám ;-) .

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 08 pro 2010 11:54
od marena tdi
cus Indi.tak vidim ze resis stejny problem jak ma muj otec.bufik o.k. jsem zvedavy kolik to vyjde kacek to dat dokupy.

Re: Indiho ALMARA

Napsal: 08 pro 2010 18:55
od HANZTD
KLASIKA ,VLNOVEC MI PROFUKUJE cca OD LEDNA A KAMNA MAJ ZANESENÝ SEJTKO A SVÍČKU :-P JESTLI MAKÁ ČERPADÝLKO ANI NETUŠIM ,PŘECE ZASE BUDE LÉTO A TO NENI TOPENI POTŘEBA :-D .... BA NÉÉ,TED TAKY BUDU MUSET UDĚLAT NAKOU KONTROLU STAVU V LEDNU MAM TECHNICKOU ,TAK AT JE ZASE VŠE V CAJKU ,O NAKEJCH TECH MUŠKÁCH VIM *jokingly*