Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDIfun » 18 bře 2009 20:15

Prevodovka je z Fabie 74KW TDI, dlouhej 5kvalt.Blok motoru je z Fabie RS 96KW, hlava polazene kanaly a ventily lehce, nove gufera, hydra atd. Ted se mi zda ze motor vic vyplachuje, kdyz stoji na volnobeh. Jakoby byl vic otevrenej.
Zatim stale na VB turbu a PP764. Doufam, ze si Indi na me udela cas a prdnem tam to turbo na test. ;) ;)
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od subz3ro_tdi » 18 bře 2009 20:33

Vic vyplachuje? Ufff... skus to nejako rozviest tu myslienku, toto ma zaujima ;) Inak som zvedavy aka bude hlucnost od 3000 ot. :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDIfun » 18 bře 2009 22:32

Jak bych to rekl, proste z vyfuku to jde vic slyset. Jak prijede Power s tim velkym turbem otevrenym sanim a vyfukem tou rourou velkou jde slyset jak ten motor dejcha vic, tak nejak to mam i ja...jeste kdyz mam pootevrene turbo aby se zbytecne netocilo na volnobeh... :lol:
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od dudu » 18 bře 2009 22:33

To bude :geek: ALA- SUBARU sk.A
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDIfun » 18 bře 2009 22:40

To mi bude chybet cca 100 koni pokud subaru ma 300hp heee.. Ja mam ted cil 200hp.
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od jipi888 » 18 bře 2009 22:40

ja si myslím, že jak to zabehne ten motor a dá tam toho šneka tak mu budeme viacerí pozerať na zadok auta:D

pekná práca
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDIfun » 18 bře 2009 22:46

Ja bych to zase neprehanel, je to jeste dlouha cesta a hlavne chci testovat ruzne komponenty.. Jako narvat tam Race by bylo to nejjednodussi..Ale???? Ale proc to neudelat na PP?? Aspon to zkusim..
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
TDI tech
Příspěvky: 26
Registrován: 18 bře 2009 22:45
Bydliště: Michalovce (SK)

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDI tech » 18 bře 2009 23:00

OT: trocha teoretizovania ale predsa. Ked si vylestil to sanie, myslim sancie potrubie aj nasavaie kanaly v hlave valcov, je to poznat? Myslim nejaka zmena k lepsiemu prip. horsiemu. Totiz u Diesela s priamim vstrekom nieje celkom dobre riesenie sacie kanaly lestit nakolko by sa nemusel vytvarat dostatocny vir vzduchu pri nasavani v spalovacej komore. Nebolo lepsie to dat frezovat? To by sa tvoril vzdusny vir ako svina. Viem ze je to teoretizovanie ale zaujima ma na to tvoj nazor.

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od Indi » 18 bře 2009 23:14

Tu hlavu dělal nějaký odborník na hlavy, ale není to až tak vyleštěné, jak zvětšené.
A u přeplňovaného motoru, to až takový rozdíl nebude, ale v tomhle se nevyznám.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
cupra747
Příspěvky: 265
Registrován: 17 bře 2009 21:04
Bydliště: Nemšová,SK

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od cupra747 » 18 bře 2009 23:21

dudu píše:To bude :geek: ALA- SUBARU sk.A
temn zvuk mas doma na leone(uz aby vrcal)budes cumet aky to ma zvuk...lepsi na diesli som este nepocul...pri normal jazde ani nevies ze tam je a pri plnom ALA subaru....(chyba my zvuk aj auto) :cry: ;)
VW passat B6 chip D-Racing

Odpovědět