Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Odpovědět
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od subz3ro_tdi » 02 dub 2009 07:18

Fun: velmi pozitivni, obrovske rozdili............ preboha rozpis sa trochu :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

Stingray
Příspěvky: 18
Registrován: 18 bře 2009 23:07

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od Stingray » 02 dub 2009 09:21

dudu píše:
TDIfun píše:No napsal to jasne, pokud uz resit vacku tak se musi resit i celej prutok hlavou. Tj ventil kanaly atd. aby to melo tizeny efekt velkeho narustu koni. To ze namontuji velke turbo a snizim protitlak j dobre reseni do urcitych koni. Pote uz mi nejspise bude tvorit negativni tlak prave palice. Jaka je hranice pro seriovou hlavu netusim ale muj odhad je 250koni aby to fungovalo dobre. Dal je urcite potreba resit veci kanaly, ventily, hlavu atd.
Hydroštely ven a uvidite kolik se bude točit ale to je na nove téma Stavíme TDI super special a nevym kolik lidí by s tím umělo zachazet /finance ohromné/ :shock:

Nema ziadny zmysel na pomalybeznom motore pouzivat mechaniku namiesto hydrostelov.....skor ide o pozostatky amaterov co v zivote nevideli diesel. Cele prerabka na mechaniku vyjde tak na 8tis a viem si predstavit daleko lepsie investovane peniaze ako do takejto ultra-turbo blbosti!

NA slovensku se Těd zrodil další skvostík LEON cupra ale o tom musí kluci samy napsat jak se to chová a jak to jede /asi až až/ toho jsou pak plné ruce v provozu *thumbs up* mají to taky pro radost jak pár z nás 2000 km za rok
Kto konkretne? Lebo ja som bol pri Leon 2.0Tdi 16V upravenom na okruhy a po motorickej stranke to bol totalny sit.......

Stingray
Příspěvky: 18
Registrován: 18 bře 2009 23:07

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od Stingray » 02 dub 2009 09:37

Neskutocne co si ludia myslia o dizlakoch a otackach.............kazdemu doporucujem aby si urobil pokus a skusil naliat 20litrov benzinu do otvoreneho ohna a potom to iste urobil z naftou garantujem ze tych 20litrov nafty to rovno zadusi..........ak toto prezijete bez ujmy tak potom mozno pochopite co je to prietah horenia nafty a z coho sa sklada spalovaci proces pri vstreknuti nafty.......z toho Vam musi byt jasne ze cim vyssie otacky tym menej casu pre kontrolovane horenie nafty.

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od subz3ro_tdi » 02 dub 2009 10:11

Sting: to patrilo k comu? k SDI vacke? ;-)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDIfun » 02 dub 2009 22:28

Takze opet poznatky. Jede to jak krava. :-o trochu jsem to jeste predlal at to tolik netopi (EGT) a uz je limituji jen pneu abych zkusil TOP SPEED.
P.S. ctu si obcas na chipforu jak se tam probira EMP EGT a bavim se huste... Asi jsme jim nasadily brouky do hlavy :-[ .
Jinak vzkazte panu Fajlovy ze pokud ma 3bar EMP jak tam pise, tak to poradne kone nikdy mit nebude...
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Stingray
Příspěvky: 18
Registrován: 18 bře 2009 23:07

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od Stingray » 02 dub 2009 23:05

TDIfun píše:Takze opet poznatky. Jede to jak krava. :-o trochu jsem to jeste predlal at to tolik netopi (EGT) a uz je limituji jen pneu abych zkusil TOP SPEED.
P.S. ctu si obcas na chipforu jak se tam probira EMP EGT a bavim se huste... Asi jsme jim nasadily brouky do hlavy :-[ .
Jinak vzkazte panu Fajlovy ze pokud ma 3bar EMP jak tam pise, tak to poradne kone nikdy mit nebude...
presne ako pises.......ak ma 3bar EMP tak je jasne ze to je total zbastlene!!

@=

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDIfun » 04 dub 2009 22:18

Uff tak mi dnes napsalo par lidi co videlo moje auto jak jezdi, ze prej jak to ze to nehuli..Takze, pro vsechny...Ja nechcu mit auto co huli jak lokomotiva. Takze se to taky tak snazim aplikovat... Idelane prohorela smes a OK.. Presne to potvrzeje co napsal STING, o 20L nafty.. :-) :-)
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od TDIfun » 10 dub 2009 22:53

Takze mohu za sebe rict, ze papirovej filtr a KN sportovni vlozka je i u TDI znat. Jsem po roce vytahl Kn na vycisteni a dal na chvili papirak. Znatelnej pokles vykonu s papirakem.. Po nandani cisteho KN to jede o poznani lip nez se spinavym KN a docena velkej rozdil oproti papiraku. :-o
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
Rob187
Příspěvky: 87
Registrován: 16 bře 2009 11:28
Bydliště: Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od Rob187 » 11 dub 2009 07:56

jj taky jsem to cítil *thumbs up* ;-)
2,O Tdi AZV, soft TDIfun, EGR off, KN filtr, 189 PS/455 Nm

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Oktavie AHF-TDIfun 110hp

Příspěvek od Indi » 01 kvě 2009 21:20

Tak mě naštval, že jsem Funovi udělal díru do turba ]:-> *jokingly*
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Odpovědět