Stránka 1 z 3

G IV projekt 1 , malá úprava

Napsal: 30 bře 2009 22:21
od Indi
Podělím se s váma, s jednou menší úpravou G4 jednoho klienta.Auto bylo upraveno téměř celé, motor, převodovka, podvozek a lehce exteriér.Brzdy se zatím neupravovaly, jelikož byly nově udělané a fungovaly skvěle.
Jinak auto mělo dost najeto a tudíž vše co bylo poškozeno se hned vylepšilo.
Začalo se výměnou zničeného motoru, turba a trysek, po neodborně udělaných rozvodech. Vzhledem k tomu, že instalace VA turba je ohraná, fotky jsem neudělal :-P .Budu zde dávat postupně fotky a komentáře, takže pokud možno vydržte.

Po výměně motoru, instalaci VA turba, trysek Bosch 764 a softu od TDIfuna, přišla řada na podvozek.
Byl 100% osazen silentbloky POWERFLEX.

Zásilka dorazila ;-)

Re: G IV malá úprava

Napsal: 30 bře 2009 22:25
od Indi
A už se montuje na zadní osu.Ten původní sil. jsem rozložil "v rukách", byl roztrhaný.

Re: G IV malá úprava

Napsal: 30 bře 2009 22:28
od Indi
Pak jsem se dal do přední osy.

Re: G IV malá úprava

Napsal: 30 bře 2009 22:30
od Indi
Stabilizátor a ramena.

Re: G IV malá úprava

Napsal: 31 bře 2009 21:51
od Indi
Dále byly nainstalovány tlumiče a pružiny od Supersport -35.
Byly tam původně instalovány tlumiče Bilschtein(náhrada za seriové) a pružiny Weitec -50 předek a -30 zadek.
Nebylo to špatné, ale docházelo k rozhoupání auta na nerovnostech v rychlém sledu za sebou.

Supersport má pístnici předního tlumiče kratší o 45mm a zadní o 85mm, tudíž nedochází k velkému vyvěšení a
vozidlo je stabilnější. Konkrétně zadní kolo se vyvěsí jen o cca 20mm.
Průjezdy zatáčkou momentálně limituje jen grip pneumatik, vozidlo je nádherně čitelné a nikde nic nebouchá.
Power a Fun se měli možnost povozit.

Netvrdím, že neexistuje něco lepšího, ale je to slušný poměr kvalita cena.

Re: G IV malá úprava

Napsal: 31 bře 2009 21:54
od Indi
Není to extrémně snížené a tudíž zůstává užitná hodnota.

Re: G IV malá úprava

Napsal: 01 dub 2009 01:03
od remco
Maš to pekne moc, ja mam podvozok Bilstein ale uz ma co to za sebou a nieje to uz ono. Na kolko vydu tie sporty?

Re: G IV malá úprava

Napsal: 01 dub 2009 20:47
od Indi
Je to různě, díky netu. On ho měl za cca 8500,- kč.

Tak a jde se dál :-)

Po poruše původní převodovky, se klient rozhodl pro implantaci dlouhého 5Q a jednohmoté spojky.
Jednohmota byla použita z Fábie 74kW PD typ ATD.
Původní převodovka byla DEA a ta byla nahrazena GGU, s touhle převodovkou by mělo jít dosáhnout V-max 253km/h(4700 ot/min).
Co potřeba upravit a atd.:
1. Výměna kulisy s lanovody(fofr klacek :-P )
2. úprava převodovky, pro originální držák z TDI
3. výroba podložky 25x110x7 rozteč děr 85/11, slouží pro podložení TDIdržáku.
4. výměna unašečů poloos
5. úprava nebo výměna závaží na řazení přev.(já to jen uřízl)

Re: G IV malá úprava

Napsal: 01 dub 2009 20:50
od Indi
Úprava převodovky.

Re: G IV malá úprava

Napsal: 01 dub 2009 20:54
od Indi
No a aby to stálo za to, byl instalovám Powerflex i do podpěry převodovky.
Narovinu říkám, že je to jen pro skalní fanoušky výkonu, dost to třese autem na volnoběh, ale reakce motoru je okamžitá. Mám vymyšlenou alternativu, ale momentálně není čas to řešit.