Tady vám dám soupis materiálu, ceny orientační(závislé na EURu a možnostech).
Origo FMIC Seat Cupra č.d. 6LL 145 804  - 9500,-
držáky IC:1ks                č.d. 6LL 145 808  - 73,-
              1ks                č.d. 6LL 145 808A- 73,-
šroubky:  4ks               č.d. N902 809 01 (M6x22)
hadice:   1ks                č.d. 1J0 145 838B - 2600,-
              3ks               č.d. 1J0 145 834A  - 302,-(906,-)
              1ks               č.d. 3B0 145 834R - 1400,-(použita jen část)
spony na hadice: 7ks    č.d. N105 188 01  - 155,-(1085,-)(40-60mm)
                          2ks    č.d.N105 444 01  -  165,-(330,-) (60-80mm)
palubní přístroje STACK - EGT a Turbo Boost  8000,-
nerez kolena a trubky  53x1,5mm, cca 2500,- 
vyrobit výstup na čidlo tlaku(pro ECU) a fitinku pro budík TB.
a trohu spotřebního materiálu.
Nářadí: klasické nářadí, svářečka, soustruh, fréza, závitníky, vrtačka, bruska.
Pak ještě pár šikovných kamarádu, co pomohou řešit akutní potíže 
 
     
A pak už jen know-haw - k nezaplacení 
 
  
Ještě se musí upravit pravá část výztuhy nárazníku, jelikož tenhle typ má ostřikovače, nic jiného se neupravovalo!!
V tomhle autě není moc místa v motorovém prostoru  a tudíž se velice zůží protor na kompromisy. 
Výsledek= trochu divočejší svezení ,motor v bezpečí a pod kontrolou. A pro mě ?- Doufám spokojený zákazník a nějaká ta kasa na tuning a vybavení dílny  

 .