fabi atd jak to všechno začalo

Uživatelský avatar
mysak.tdi
Příspěvky: 104
Registrován: 17 dub 2009 19:25
Bydliště: jíčínsko

fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od mysak.tdi » 03 kvě 2009 18:04

napočatku byl nepovedený prujezd zatáčkou. :-( tak jsem byl nucen si koupit nový vuz vybírání bylo těžký ale nakonec se mi zalíbyla fabia malí a rychlí v zatáčkách (sice už jezdím pomalu ale na jistotu) po koupi začali menší problémi s poloosama a občas klouzla spojka tak jsem nahradil spojku za RSovou stím šla doo auta 6 -ti rychlostní převodovka s poloosama a pár drobnostma.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
GOLF IV 4x4 výkon --- krouták ---Nm

Uživatelský avatar
mysak.tdi
Příspěvky: 104
Registrován: 17 dub 2009 19:25
Bydliště: jíčínsko

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od mysak.tdi » 03 kvě 2009 18:14

a něco pozdějii se mi zdalo že jízdní vlastnosti by mohli bejt lepší tak jsem zakoupil sporovní podvozek HP sporting a přední brzdy z fabie RS 288mm.tak auto začalo fungovat i v zatáčkách tak se mi zdálo že by výkon mohl být lepší tak jsem ještě nainstaloval motor z RS asz 96kw
GOLF IV 4x4 výkon --- krouták ---Nm

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od TDIfun » 03 kvě 2009 19:36

Koukam barva stejna jao fela... Ani jsem ti nepotresl rukou, jak jsi byl u nas pro IC.Delal jsem tam zrovna tu O2..
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
mysak.tdi
Příspěvky: 104
Registrován: 17 dub 2009 19:25
Bydliště: jíčínsko

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od mysak.tdi » 03 kvě 2009 20:15

na podání ruky bude ještě času při ladění. :) dodávám pár fotek ze stavby intercooleru.ps: vedení je dlouhý ale nevím kudy by to bylo kratší snad to bude v pohodě.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
GOLF IV 4x4 výkon --- krouták ---Nm

Uživatelský avatar
mysak.tdi
Příspěvky: 104
Registrován: 17 dub 2009 19:25
Bydliště: jíčínsko

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od mysak.tdi » 03 kvě 2009 20:16

ještě pár foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
GOLF IV 4x4 výkon --- krouták ---Nm

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od TDIfun » 03 kvě 2009 21:15

Jake mas rozmery potrubi?? K IC a z IC??
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

Uživatelský avatar
mysak.tdi
Příspěvky: 104
Registrován: 17 dub 2009 19:25
Bydliště: jíčínsko

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od mysak.tdi » 03 kvě 2009 21:29

do ic vnitřní pruměr 51mm ale z ic kousek 51mm ale pod světlem jsem se napojil na origo vedení tak tam bude asi 48mm nebo tak nák chtěl bych to dodělat vše v 51 ale ted mi došli kolena tak budu muset dokoupit.pokud někde vidíte chyby tak mě na to upozorněta at to ještě předělám.
GOLF IV 4x4 výkon --- krouták ---Nm

Uživatelský avatar
JasteR
Příspěvky: 262
Registrován: 15 kvě 2009 23:13
Bydliště: Cesky Raj

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od JasteR » 18 kvě 2009 12:35

mysak.tdi píše:Pokud bydlis v bradlecky tak se divim ze se nezname :)
no třeba se znám odkud si ty?myslím že si mě asi před měsícem spráskal na rovince ze železky nejvíc mě naštvalo že jsem to měl odchipovaný. :(

Tak to uz ani nevim, takovych tam bylo vice, treba jeden co si koupil modrou ORSII benal a myslel si co nema za raketu ;-) ...sem od Lomnice..
do lomnice jsem chodil na základku kdybych to měl ve formě tak bych za tebou jel do lhotáku tam v těch zatáčkách se cítím líp ]:-> ještě mi schází pár drobností abych mohl porovnávat s tebou výkon
Jakej si rocnik ?

Fabie ma vyhodu ze je ca o 200kg lehci, ted sem si zazavodil s jednou HTP ala 1,8T ma tam ca 195koni a byli sme nastejno, na 2ku me poodjel kulitomu ze sem prohrabl.. jinak to bylo podobny.. vaha dela divy..
Naposledy upravil(a) JasteR dne 18 kvě 2009 12:41, celkem upraveno 1 x.
.:: OctaviaRS TDI - 210HP @ 475Nm ::. NA PRODEJ !
.:: VIDEO: VRS TDI 154Kw ::.
.:: Leon Cupra4 TDI - 182 @ 410Nm ::.
.:: VIDEO: Cupra4 TDI ON DYNO ::.

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od Indi » 18 kvě 2009 22:07

Hoši pokud si chcete pokecat, tak ICQ, Skype a podobně.
Tohle není chat!! PROMAZÁNO!!
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
fajlla
Příspěvky: 12
Registrován: 10 kvě 2009 10:26
Bydliště: Mladoboleslavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: fabi atd jak to všechno začalo

Příspěvek od fajlla » 19 kvě 2009 06:54

tu trubku pod autem jak máš přidelanou temi zavesi?Tak je to přiděláno rovnou k chladičové stene nebo tam máš nějake tyčky.Já mám tento sistém v motorovém prostoru a jak není ta tyčka svisle tak to občas praskne!!!! :evil:
Leon ASV spodek ASZ Firad Race 520 HF +hlava12 mm+turbo 96KW+FMIC,kat + egr off,serviceMan chip= 161ps zatal.

Prodám díly z GIII 1.8I ptejte se co potřebujete.Sedačky nejsou.

Odpovědět