rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Je pravda, že se to možná zhoršuje. Kleplo to takhle asi 3x.
Rozvody by měly být nastavený dobře, protože auto po poslední návštěvě v RF a nastavení předvstřiku lítalo jak utrženej vagon a tento problém se neprojevoval. Teď určitě budu chtít ať zkontrolujou i rozvody. Chci aby od tam auto odjelo stoprocentní, už toho sraní bylo moc a jak jsem psal, jenom doufám, že to nebude moc drahý. I kdyby měl být ohlej ventil, tak je ta oprava pořád dražší na práci, než na dílech, takže žádná tragédie. Tak držte palce
A jak budou prachy, snad na jaře, tak bych chtěl Fun soft, je tam mvoles a už podruhé se to rozlítlo. A na to potřebuju, aby tam auto dojelo z Brna.
Edit: aby si někdo nemyslel, tak nechci nějak špinit mvoles-soft. Když se to předchozímu majitelovi rozlítlo poprvé (cca 230km/h a full otáčky), tak upravili soft, aby to nekrmilo moc nafty nad 4000 ot. a mělo to být ready. Pak jsem si to koupil já a po asi 12 tis. km bez větších problémů se mně to rozlítlo při klidné jízdě na dálnici, tam za to soft asi nemoh. Mám ale favority, co se týče softů a tak bych to chtěl nechat omrknout a kdyžtak upravit a při tom taky znovu odbrzdit. Ale na to musí být auto fakt 100% zdravý.
Rozvody by měly být nastavený dobře, protože auto po poslední návštěvě v RF a nastavení předvstřiku lítalo jak utrženej vagon a tento problém se neprojevoval. Teď určitě budu chtít ať zkontrolujou i rozvody. Chci aby od tam auto odjelo stoprocentní, už toho sraní bylo moc a jak jsem psal, jenom doufám, že to nebude moc drahý. I kdyby měl být ohlej ventil, tak je ta oprava pořád dražší na práci, než na dílech, takže žádná tragédie. Tak držte palce
A jak budou prachy, snad na jaře, tak bych chtěl Fun soft, je tam mvoles a už podruhé se to rozlítlo. A na to potřebuju, aby tam auto dojelo z Brna.
Edit: aby si někdo nemyslel, tak nechci nějak špinit mvoles-soft. Když se to předchozímu majitelovi rozlítlo poprvé (cca 230km/h a full otáčky), tak upravili soft, aby to nekrmilo moc nafty nad 4000 ot. a mělo to být ready. Pak jsem si to koupil já a po asi 12 tis. km bez větších problémů se mně to rozlítlo při klidné jízdě na dálnici, tam za to soft asi nemoh. Mám ale favority, co se týče softů a tak bych to chtěl nechat omrknout a kdyžtak upravit a při tom taky znovu odbrzdit. Ale na to musí být auto fakt 100% zdravý.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Co jezdis za olej?? Ja naposled do moje okta jezdila ok jezdil Repsol.. Je fakt ze pak tento olej nefungoval v Leonu a ten mi ho zral.. Chce to udelat tu hlavu poradne, presne jak to ma bejt. Mozna vymenit pruziny za nejak zanovni pod ventylem...
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Teď tam mám Mobil Super 3000 5w-40.
Hlava byla dělaná v http://www.pavlicekmotordily.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;. Měli by být prej nejlepší v Brně a okolí, doporučil mi je sám Huml. Pan Pavlíček je starej pán, kterej už v životě musel udělat hlav stovky a jsou dobře vybavení, mají samozřejmě flow bench atd., tak jsem počítal, že to prostě bude udělaný dobře. No ale je asi možný, že se něco nepodařilo.
Původně jsem měl za to, že měnili i pružiny, ale pak když se mně na to zeptal jeden člověk, tak jsem si tím přestal být jistej. A jelikož jsem tu GO chtěl za 8 tisíc místo 9ti a půl, tak nemám doklad. Proto taky doufám, že se vyhnu reklamaci, i když mi dal pán "ústní záruku" a byl u toho se mnou kamarád mechanik.. Stejně se bojím, že by to nebylo jen tak.
Přemýšlel jsem nad tím, co tady psal rufus a auto se asi fakt zhoršovalo každým klepnutím. Delší startování, motor má víc traktorovej a hlasitější zvuk, a když to nechám běžet na volnoběh a vyšlápnu spojku, tak v kratších intervalech to z motoru cinká, jak když jsou hydra K.O. Vždycky to chvilku cinká, chvilku ne, chvilku jo a takhle dokola. Takže by to i odpovídalo tomu, jak se ventil otáčí a těsní/netěsní. Takže ohnutej asi fakt bude.
Štve mě to, protože potřebuju jezdit a mám docela strach, aby se tomu nestalo něco ještě horšího. A do 26. je to ještě daleko.
Hlava byla dělaná v http://www.pavlicekmotordily.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;. Měli by být prej nejlepší v Brně a okolí, doporučil mi je sám Huml. Pan Pavlíček je starej pán, kterej už v životě musel udělat hlav stovky a jsou dobře vybavení, mají samozřejmě flow bench atd., tak jsem počítal, že to prostě bude udělaný dobře. No ale je asi možný, že se něco nepodařilo.
Původně jsem měl za to, že měnili i pružiny, ale pak když se mně na to zeptal jeden člověk, tak jsem si tím přestal být jistej. A jelikož jsem tu GO chtěl za 8 tisíc místo 9ti a půl, tak nemám doklad. Proto taky doufám, že se vyhnu reklamaci, i když mi dal pán "ústní záruku" a byl u toho se mnou kamarád mechanik.. Stejně se bojím, že by to nebylo jen tak.
Přemýšlel jsem nad tím, co tady psal rufus a auto se asi fakt zhoršovalo každým klepnutím. Delší startování, motor má víc traktorovej a hlasitější zvuk, a když to nechám běžet na volnoběh a vyšlápnu spojku, tak v kratších intervalech to z motoru cinká, jak když jsou hydra K.O. Vždycky to chvilku cinká, chvilku ne, chvilku jo a takhle dokola. Takže by to i odpovídalo tomu, jak se ventil otáčí a těsní/netěsní. Takže ohnutej asi fakt bude.
Štve mě to, protože potřebuju jezdit a mám docela strach, aby se tomu nestalo něco ještě horšího. A do 26. je to ještě daleko.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Vyměň vstřiky, ale i s tryskama.
Dej tam serii, na zkoušku.
Pokud je to doslova cinkání, typuji vstřikovače a nechal bych důkladně překontrolovat pod mikroskopem trysky.
Dej tam serii, na zkoušku.
Pokud je to doslova cinkání, typuji vstřikovače a nechal bych důkladně překontrolovat pod mikroskopem trysky.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Ok, zařadím to do postupu zjišťování problému. Ale mám tam úplně nový FB Race520 a montovali mně je v Bosch servise, kde proběhlo i ultrazvukový čištění vstřiků a kalibrace. To cinkání je takový divný cinkání, těžko popsat takhle na netu. A nemyslím si, že na videu by to bylo dostatečně slyšet.
Včera jsem jel a celkem se to dalo, žádnej velkej problém nenastal. Na ty problémový otáčky jsem si už zvykl a navíc mně poslední dobou zlobí regulace turba, pod plným se to přefukuje podle budíku na 2.5baru, takže stejně jezdím furt lehkou nohu a tím pádem je to teď takový SDI.
Včera jsem jel a celkem se to dalo, žádnej velkej problém nenastal. Na ty problémový otáčky jsem si už zvykl a navíc mně poslední dobou zlobí regulace turba, pod plným se to přefukuje podle budíku na 2.5baru, takže stejně jezdím furt lehkou nohu a tím pádem je to teď takový SDI.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
dělá mi to už to bude rok a jak to popisuješ ty tak to máš asi horší ja mužu jet svižně i za studena v podstatě .. ale jak to zašlápnu na polno tak ptu ptu ptu a kouř za mnou zkrátka to musím ohřát a je to v pohodě
Co se týče zvuku tak je to hlučnější než kdejaké jiné tdi podstatně o dost i slyším jak mi to pleská do sání když sundám cooler od sání to je randál ..... Ted jsem dělal mlady rozvody na ALHčku a bez saní to bylo tichounký
Jako štvě mě to ale chci řešit jinej spodek atd.... takže Koupím každopádně celou novou palicu a pokud to pujde dát silnější nebo pomocné pružiny
ted mě tak napadlo kolik tlačíš Baru? ja jen 1,6
Co se týče zvuku tak je to hlučnější než kdejaké jiné tdi podstatně o dost i slyším jak mi to pleská do sání když sundám cooler od sání to je randál ..... Ted jsem dělal mlady rozvody na ALHčku a bez saní to bylo tichounký
Jako štvě mě to ale chci řešit jinej spodek atd.... takže Koupím každopádně celou novou palicu a pokud to pujde dát silnější nebo pomocné pružiny
ted mě tak napadlo kolik tlačíš Baru? ja jen 1,6
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Taky jsem už přemýšlel o pružinách, ale na tdiclub.com jsem se dočetl, že není potřeba řešit jiný pružiny, dokud nechceš točit přes 6 tisíc ot., nebo tlačit 2.5baru a víc.
Za normálních okolností mně to fouká 1.9 až 2 bary, přefuk max 2.2 baru. Vím, že je to možná zbytečně moc na ty koně. Když se mně to rozlítlo, tak jsem přemýšlel o jiným turbu, pak jsem ale musel dát přednost jiným věcem, abych motor neskládal ze špatných dílů a turbu nic nebylo, tak jsem ho nechal a teď už na to nejsou prostě prachy.
Za normálních okolností mně to fouká 1.9 až 2 bary, přefuk max 2.2 baru. Vím, že je to možná zbytečně moc na ty koně. Když se mně to rozlítlo, tak jsem přemýšlel o jiným turbu, pak jsem ale musel dát přednost jiným věcem, abych motor neskládal ze špatných dílů a turbu nic nebylo, tak jsem ho nechal a teď už na to nejsou prostě prachy.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Problém vyřešen - za všechno mohla zatuhlá regulace turba. Vznikal moc velkej tlak výfukových plynů a někdy to prostě nezvládlo zavřít ventil a zůstal viset. Turbo je teď vypodložený a má otevřenější lopatky, takže by se to nemělo tak rychle zanášet. Každopádně auto teď lítá jak utrženej vagon a snad je na dlouhou dobu po problémech.
Díky všem za názory a nápady
Díky všem za názory a nápady
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
No to vypodlozeni je nejvetsi blbost jakou jsi mohl udelat
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Já jsem to nedělal. V čem je problém? Toto je na mě už moc velká věda. Mechanik říkal, že by se teoreticky mohl posunout náběh turba, ale nepřišlo mi to tak. Funguje to normálně.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm