rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

jizzle
Příspěvky: 27
Registrován: 05 dub 2012 00:17
Bydliště: Brno

rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od jizzle » 07 lis 2012 17:19

Čau chlapi,

od dokončení stavby motoru (v předchozím to neustály 2 ojnice) mělo auto pár much a většina už se vychytala, ale jeden problém zůstal. Auto se někdy (častěji za studena, ale někdy i se zahřátým motorem) dost těžko dostává přes těch 1750-2000 otáček. Musím jet úplně lehoučkou nohu, když přidám víc plynu, akorát se to zhorší a motor se chová, jakoby se přechlastával. Párkrát se mně i stalo, že se to úplně zadusilo a přestalo to jet, motor se hádal, jel na 2 nebo na 3 válce, z výfuku dost tmavě šedýho dýmu.. tak jsem to vypnul, čuměl pod kapotu a pod auto, nikde ani známky nějaké závady, oleje, nebo podobně. Za chvilku jsem znova nastartoval bez jakýchkoliv problémů a auto zas jelo úplně normálně.

Když se dostanu přes tu hranici 2000 otáček, auto najednou výrazně zrychlí a jede tak, jak by mělo jet (ale pořád se stejně lehkou nohou, takže turbo se ani nenafukuje - tím pádem jsem problém s turbem spíš vyloučil).

Když se mi stalo poprvé, že to úplně přestalo jet, potkal jsem se zrovna v ten den s Alešem z r32turbomotors a říkal, že jeho tip je, že zůstal vyvěšenej ventil. Pak když jsem jel od něj, tak to udělalo znova a tentokrát se ozvalo z motoru hlasitý kovový klepnutí. Když jsem si dal dohromady jeho tip na ventil a ten kovovej zvuk, dostal jsem strach, že se potkal ventil s pístem.

Po tomhle jsem dal auto panu Chládkovi (Huml z DP fóra) na nastavení předvstřiku a nechal ho rovnou změřit kompresi - 29 29,5 29,5 a 30. Tím se snad potkání ventilu s pístem vyloučilo, ale jistej si nejsem.

Jedná se o auto v podpise. Motor jsem stavěl sám, dal jsem ASZ blok z rozstřelené Bory se 74 tis. km. Hlava byla na GO, v ní všechno kromě vačky nový, hlava srovnaná. Jsou tam fungl nový FB Race520, čerpadlo vzato ze 100% fungujícího Golfa 3, na něm moje původní 12mm hlava. Čerpadlo i vstřiky dělány u zlodějů v Bosch servise. Rozvody samozřejmě nový včetně vodní pumpy, věci jako všechny těsnění, filtry, náplně, žhaviče a blbosti samozřejmě taky nový.

Setkal se někdo s něčím podobným? Nebo nějaký tipy čím by to mohlo být?

Díky moc
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od TDIfun » 07 lis 2012 20:26

GO hlavy, dat hydra a zkusit jezdit jinej motor. Zmer tlak oleje nejak na hlave zda neni zbytecne velkej a nenatlaci hydra jako svina..
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

jizzle
Příspěvky: 27
Registrován: 05 dub 2012 00:17
Bydliště: Brno

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od jizzle » 07 lis 2012 20:54

Ale hlava už byla na komplet GO. Je tam všechno nový, kromě vačky, jak jsem psal.

Nepochopil jsem jak mám zkusit jezdit jinej motor. Žádnej jinej nemám. :D

Tlak oleje nechám každopádně změřit.

A kdyby se projevilo, že tam je moc vysokej tlak - čím by to mohlo být?
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm

rufus
Příspěvky: 49
Registrován: 11 kvě 2012 20:33
Bydliště: Olmützer Vorstadt

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od rufus » 08 lis 2012 20:59

..váznoucí pístek reg. ventilu v olejovym čerpadle...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od TDIfun » 08 lis 2012 21:23

nee motor ale olej, chyba, jj ten vaznouci pistek v olej cerpadle taky dobra rada
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

jizzle
Příspěvky: 27
Registrován: 05 dub 2012 00:17
Bydliště: Brno

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od jizzle » 09 lis 2012 14:18

Děkuju moc vám oběma!

Dám vědět, až se na něco přijde.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm

Wena
Příspěvky: 2
Registrován: 25 zář 2011 08:51

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od Wena » 11 lis 2012 13:38

Mě to taky dělá to samé co píšeš musím to mít pořádně ohřáte pak je klid ..
TAky mám hlavu po GO takže si myslím že ju srovnali zapustili ventily,ale na zkrácení stopky se vykašlali protože před tím než mi fouklo tešnění to nedělalo :-(

Uživatelský avatar
TDIfun
Příspěvky: 781
Registrován: 13 bře 2009 02:14
Bydliště: Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od TDIfun » 11 lis 2012 14:03

Me to prestalo delat kdyz jsem vymenil spodek za PD.. Aby fakt nebyl zakopanej pes v olejove pumpe.. Kazdopadne zustava seklej ventyl...
Obrázek
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.

jizzle
Příspěvky: 27
Registrován: 05 dub 2012 00:17
Bydliště: Brno

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od jizzle » 11 lis 2012 19:23

Wena: Jak dlouho s tím jezdíš? Řešils to už nějak? Mně se s tím jezdí úplně hrozně. Navíc bydlím v centru Brna a když vyjedu od baráku, tak mám většinou hned za sebou bandu naspeedovaných magorů a přitom se potřebuju rozjíždět úplně pomaloučku a opatrně. :/

Fun: PD spodek mám a byl tam i předtím. Nicméně ten blok, co tam mám teď, stál borcovi delší dobu v garáži, i když pěkně zabalenej igelitem a zakonzervovanej, tak mě napadlo, jestli nemohlo to olej. čerpadlo zatuhnout nějak..? Ten regulační ventil?

Nevím no, ale řešit toto na ulici se mně fakt nechce, takže musím počkat na servis. Jsem objednanej na 26. listopadu, tak pak bude určitě víc info a hlavně pan Huml všechny problémy odstraní. *thumbs up*

Jen doufám, že to nebude stác ranec a že se vyhnu reklamaci GO hlavy.
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm

rufus
Příspěvky: 49
Registrován: 11 kvě 2012 20:33
Bydliště: Olmützer Vorstadt

Re: rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.

Příspěvek od rufus » 11 lis 2012 20:05

...a od toho "kovovyho klepnutí" se to zhoršuje,nebo je to stejný?? ...tim klepnutim se mohl ventil jen trochu ohnout a tim,jak se za chodu popootáčí,tak těsní - netěsní...rozvody sou nastavený dobře? ...ten ventil v olej. čerpadle muže byt zasratej karbonem,záleží na jakej olej a interval ten blok jezdil...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.

Odpovědět