Jaké turbo pro ARL?
Jaké turbo pro ARL?
Chtěl bych se zeptat, jaké dát turbo na ARL?
Nechci hybrida, chtěl bych funglovku. Chtěl bych jít s výkonem na cca 220PS ( záleží pak jak to půjde )
Jaké, tam dát, aby to mělo i nějaký slušný spodek a nebyla to moc velká pakárna s montáži?
Mám EGR a KAT OFF, Váha by se dala OFF při lazení, asi bych dával i budík EGT, trysky mám sprint 1043 a spojka má komplet se setrvákem najeto kolem 12tis. km a lamela je nově přeobložená HDS 57, motor má všechny tlaky 31... Jaký výkon zvládnou tyto komponenty? Chtěl bych to udělat s co nejmenším kouřem, ta lokomotiva se mi moc nelíbí
Nechci hybrida, chtěl bych funglovku. Chtěl bych jít s výkonem na cca 220PS ( záleží pak jak to půjde )
Jaké, tam dát, aby to mělo i nějaký slušný spodek a nebyla to moc velká pakárna s montáži?
Mám EGR a KAT OFF, Váha by se dala OFF při lazení, asi bych dával i budík EGT, trysky mám sprint 1043 a spojka má komplet se setrvákem najeto kolem 12tis. km a lamela je nově přeobložená HDS 57, motor má všechny tlaky 31... Jaký výkon zvládnou tyto komponenty? Chtěl bych to udělat s co nejmenším kouřem, ta lokomotiva se mi moc nelíbí
Golf IV TDI .:R, EGR + KAT + MAF OFF,70/60.3 Duplex exhaust, HDS 57, 312x25/256x22, Soft by TDIfun.cz ( 203PS 429Nm)[/url]
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
Re: Jaké turbo pro ARL?
Co takhle GTB 1756VK ?
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké turbo pro ARL?
Montáž 1756VK je stejně komplikovaná jako montáž 2260VK.
Takže pokud je požadavek na koně a spodek volil bych nové 1749VB.
Nebude tam sice tolik koní(cca 200PS),pokud tam ty koně nepůjdou je na motoru něco špatně, ale i tak tam bude luxusní spodek, v opačném případě se bude muset "spodku" vzdát.
200PS je bod zlomu, kde se musí člověk rozhodnout co vlastně doopravdy chce.
Takže pokud je požadavek na koně a spodek volil bych nové 1749VB.
Nebude tam sice tolik koní(cca 200PS),pokud tam ty koně nepůjdou je na motoru něco špatně, ale i tak tam bude luxusní spodek, v opačném případě se bude muset "spodku" vzdát.
200PS je bod zlomu, kde se musí člověk rozhodnout co vlastně doopravdy chce.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: Jaké turbo pro ARL?
A při kolika otáčkách by se to s tím GTB 1756VK nafukovalo? Do jakých hodnot mě cca pustí vstřiky a turbo? Bude se muset hlídat EGT?
Golf IV TDI .:R, EGR + KAT + MAF OFF,70/60.3 Duplex exhaust, HDS 57, 312x25/256x22, Soft by TDIfun.cz ( 203PS 429Nm)[/url]
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké turbo pro ARL?
EGT je dobré hlídat stále. Trysky tě pustí cca 240PS , ale jen za předpokladu, že funguje HW.
Co se týká "nafukování" tak to je relativní, ale u 1756 to bude skoro jako VB.
Co se týká "nafukování" tak to je relativní, ale u 1756 to bude skoro jako VB.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: Jaké turbo pro ARL?
Jsem nejspíš rozhodnutý pro zástavbu toho GTB 1756VK.
Jinak HW, snad bude OK
Tadnem je zánovní BOSCH a má najeto něco kolem 25tis.
V tryskách se měnily špičky FB sprint 1043, čištění + těsnění - najeto cca 2tis.
spojka má komplet se setrvákem nakonec najeto kolem cca 18tis. km
lamela je nově přeobložená HDS 57 najeto cca 2tis.
rozvody najeto 2tis.
motor má všechny tlaky 31 a najeto má mít cca 75tis., vačka, atd... vše je nádherné
Váha bude OFF
Jediné co mě napadá že je původní tak N75, jinak je vše nové, tak uvidíme na jaké hodnoty to půjde naladit, každopádně bych chtěl jít nad 200PS, teď je těch 180 celkem nudné HW snad poslouchat bude.
Jinak HW, snad bude OK
Tadnem je zánovní BOSCH a má najeto něco kolem 25tis.
V tryskách se měnily špičky FB sprint 1043, čištění + těsnění - najeto cca 2tis.
spojka má komplet se setrvákem nakonec najeto kolem cca 18tis. km
lamela je nově přeobložená HDS 57 najeto cca 2tis.
rozvody najeto 2tis.
motor má všechny tlaky 31 a najeto má mít cca 75tis., vačka, atd... vše je nádherné
Váha bude OFF
Jediné co mě napadá že je původní tak N75, jinak je vše nové, tak uvidíme na jaké hodnoty to půjde naladit, každopádně bych chtěl jít nad 200PS, teď je těch 180 celkem nudné HW snad poslouchat bude.
Golf IV TDI .:R, EGR + KAT + MAF OFF,70/60.3 Duplex exhaust, HDS 57, 312x25/256x22, Soft by TDIfun.cz ( 203PS 429Nm)[/url]
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
Re: Jaké turbo pro ARL?
Tak dej rovnou tu GTB 2260 a třeba se dostaneš na 230ps.
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: Jaké turbo pro ARL?
To by mělo o dost horší spodek ne? S tím 1756 by šlo cca kolik koní?
Golf IV TDI .:R, EGR + KAT + MAF OFF,70/60.3 Duplex exhaust, HDS 57, 312x25/256x22, Soft by TDIfun.cz ( 203PS 429Nm)[/url]
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
HW: http://autosmetana.cz/
SW: http://www.tdifun.cz/
Vůně California Scents zde - http://jakuma.cz/cz_california-scents,203.html
Re: Jaké turbo pro ARL?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... gines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dole je tabulka s výkonama a nafouknutím jednotlivých turb. U toho 1756vk udávají 230hp a max. tlak už ve 2 tisících otáček.
Ale na druhou stranu píšou: (volněji přeloženo) Se sériovým PD150 a samotným GTB2260vk se dostanete na 230hp a až 265hp, když nainstalujete Race PD vstřiky. Když půjdete o krok dál a necháte upravit hlavu, budete v dosahu 300hp.
Takže to prostě bude o celkové konfiguraci všech komponentů (ostatně jako vždycky ). Ale to 1756vk by mělo odpovídat tvým požadavkům, až na to "aby to nebyla moc velká pakárna s montáží."
Pokud chceš, aby to bylo fakt jednoduchý, tak to pak asi bude muset být hybrid a oželíš spodek.
Kdyby se ti zalíbily ty nerezový svody, který instalaci turba určitě zjednoduší (ale ne finančně), tak znám člověka, kterej je udělá ve stejné kvalitě, jako je mají kluci angláni na těch stránkách. Vypadalo by to nějak takhle http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=102641" onclick="window.open(this.href);return false;
Dole je tabulka s výkonama a nafouknutím jednotlivých turb. U toho 1756vk udávají 230hp a max. tlak už ve 2 tisících otáček.
Ale na druhou stranu píšou: (volněji přeloženo) Se sériovým PD150 a samotným GTB2260vk se dostanete na 230hp a až 265hp, když nainstalujete Race PD vstřiky. Když půjdete o krok dál a necháte upravit hlavu, budete v dosahu 300hp.
Takže to prostě bude o celkové konfiguraci všech komponentů (ostatně jako vždycky ). Ale to 1756vk by mělo odpovídat tvým požadavkům, až na to "aby to nebyla moc velká pakárna s montáží."
Pokud chceš, aby to bylo fakt jednoduchý, tak to pak asi bude muset být hybrid a oželíš spodek.
Kdyby se ti zalíbily ty nerezový svody, který instalaci turba určitě zjednoduší (ale ne finančně), tak znám člověka, kterej je udělá ve stejné kvalitě, jako je mají kluci angláni na těch stránkách. Vypadalo by to nějak takhle http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=102641" onclick="window.open(this.href);return false;
Seat Ibiza mk3 1.9 TDI Sport 230hp 440Nm
Re: Jaké turbo pro ARL?
Na seriovych AL jsem udelal prez 230 s 2260 a s race783 mam na svojem leonu 260 nekecaj v UK
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.