Co dokaze Powerflex...

Uživatelský avatar
dudu
Příspěvky: 326
Registrován: 13 bře 2009 09:28
Bydliště: CZ

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od dudu » 21 kvě 2009 18:47

guma je guma ;-)
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od Indi » 21 kvě 2009 22:18

To nové provedení je zcela přepracované a je to vidět jen jak si je dáte vedle sebe.
To staré provedení bylo konstrukče špatné.

Obyč gumu bych si do auta už nedal.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od subz3ro_tdi » 22 kvě 2009 09:06

Indi: no tak zatial ti mozem povedat, ze v porovnani s tymi polyurethanovymi Powerflexami je to skor v prospech tych Audi TT silentblokov... odozva na volant je zhruba rovnaka, ale povedal by som ze s tymi TT je to komfortnejsie. Kazdopadne tam isli pri generalke podvozku nove ulozenia na zadnej naprave (Powerflex), nove ulozenie riadenia (Powerflex) a nove pruziny a tlmice (H&R StreetStyle),takze priame porovnanie sa robit neda... ale uvidime, ja som zatial spokojny, aj ked je to zase cele o kus blizsie k motokare a o kus dalej od bezneho auta :8-)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od Indi » 22 kvě 2009 17:11

A to je to co mě může naštvat, předělal jsi komplet podvozek, ale už je na světě rozsudek, o tom že PF je nahouby.
TT silenblok je ok, ale do PF má daleko.
Komfort a vedení auta se změnilo díky zadku a pružení.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od subz3ro_tdi » 23 kvě 2009 09:34

Indi: Preco by ta to malo hnevat, je to vecou vkusu a nazoru kazdeho soudruha (v ramci normalnej diskusie... ak robim nechcenu reklamu tak mi to tu kludne premaz) o:-) Proste mne osobne viac vyhovuju tie puky z TT, ako stary model Powerflex (podotykam ze novy som nemal, takze nemozem sudit). Co sa tyka pruzin a podvozku, minuly rok ked sa daval do ramien Powerflex tak tam isili nove Bilstein B4 tlmice a bolo to na seriovych pruzinach, cize oproti stelovaku od HR superkomfortna varianta a predsa by som povedal ze pri Powerflexe bolo riadenie tvrdsie, citil som viac nerovnosti apod.
Kazdopadne Powerflex je ultrasportovy komponent, za ktory treba zaplatit urcitu cenu - ako na komforte tak v penazenke, to je bez debaty... puky z TT je za relativne malo penazi a straty komfortu vela muziky [:-}
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od Indi » 23 kvě 2009 18:20

Vždyť diskutujem ;-) .
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

GIV TDI
Příspěvky: 9
Registrován: 01 kvě 2009 13:32

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od GIV TDI » 23 kvě 2009 23:06

Jezdíme amatérské závody do vrchu a nad powerflexem jsem už zanevřel... 3 závody a zadní silent. v pr..... Nyní jezdíme na origo TT od Febi, časy jsou stejné, odezva cca stejná (možná jen v nejtěžších zatáčkách to jde poznat) máme je tam už 10 - tý závod a vše ok... Přitom jsem koupil i náhradní, protože jsem počítal s tím, že je budu po chvíly měnit.... Nejspíš zbytečně...

Uživatelský avatar
Indi
Site Admin
Příspěvky: 1684
Registrován: 12 bře 2009 02:28
Bydliště: Dílna na severu Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od Indi » 24 kvě 2009 09:44

A jaké to bylo provedení? Nové nebo to staré?
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/

GIV TDI
Příspěvky: 9
Registrován: 01 kvě 2009 13:32

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od GIV TDI » 24 kvě 2009 10:42

Indi píše:A jaké to bylo provedení? Nové nebo to staré?
Staré, jednodílné se zalitým tím ocelovým válečkem. Je pravda, že kolegové jezdí na nových, a vše ok, tak je třeba taky zkusím.Ale teď než podvozek řeším spíš motor.

Uživatelský avatar
TDIPOWER
Příspěvky: 416
Registrován: 13 bře 2009 12:57
Bydliště: Havířov

Re: Co dokaze Powerflex...

Příspěvek od TDIPOWER » 25 kvě 2009 09:38

Tak to jsi tady správně! *thumbs up* ;-)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV, FMIC, 60mm straight-through exhaust, TDIfun HI-TECH software
SEAT Alhambra AUY 85kW, tiptronic, plná palba - 140PS 340Nm
tdi.upravy@email.cz

Odpovědět