rotačka - nechce jet v pásmu 1750-2000 ot.
Napsal: 07 lis 2012 17:19
Čau chlapi,
od dokončení stavby motoru (v předchozím to neustály 2 ojnice) mělo auto pár much a většina už se vychytala, ale jeden problém zůstal. Auto se někdy (častěji za studena, ale někdy i se zahřátým motorem) dost těžko dostává přes těch 1750-2000 otáček. Musím jet úplně lehoučkou nohu, když přidám víc plynu, akorát se to zhorší a motor se chová, jakoby se přechlastával. Párkrát se mně i stalo, že se to úplně zadusilo a přestalo to jet, motor se hádal, jel na 2 nebo na 3 válce, z výfuku dost tmavě šedýho dýmu.. tak jsem to vypnul, čuměl pod kapotu a pod auto, nikde ani známky nějaké závady, oleje, nebo podobně. Za chvilku jsem znova nastartoval bez jakýchkoliv problémů a auto zas jelo úplně normálně.
Když se dostanu přes tu hranici 2000 otáček, auto najednou výrazně zrychlí a jede tak, jak by mělo jet (ale pořád se stejně lehkou nohou, takže turbo se ani nenafukuje - tím pádem jsem problém s turbem spíš vyloučil).
Když se mi stalo poprvé, že to úplně přestalo jet, potkal jsem se zrovna v ten den s Alešem z r32turbomotors a říkal, že jeho tip je, že zůstal vyvěšenej ventil. Pak když jsem jel od něj, tak to udělalo znova a tentokrát se ozvalo z motoru hlasitý kovový klepnutí. Když jsem si dal dohromady jeho tip na ventil a ten kovovej zvuk, dostal jsem strach, že se potkal ventil s pístem.
Po tomhle jsem dal auto panu Chládkovi (Huml z DP fóra) na nastavení předvstřiku a nechal ho rovnou změřit kompresi - 29 29,5 29,5 a 30. Tím se snad potkání ventilu s pístem vyloučilo, ale jistej si nejsem.
Jedná se o auto v podpise. Motor jsem stavěl sám, dal jsem ASZ blok z rozstřelené Bory se 74 tis. km. Hlava byla na GO, v ní všechno kromě vačky nový, hlava srovnaná. Jsou tam fungl nový FB Race520, čerpadlo vzato ze 100% fungujícího Golfa 3, na něm moje původní 12mm hlava. Čerpadlo i vstřiky dělány u zlodějů v Bosch servise. Rozvody samozřejmě nový včetně vodní pumpy, věci jako všechny těsnění, filtry, náplně, žhaviče a blbosti samozřejmě taky nový.
Setkal se někdo s něčím podobným? Nebo nějaký tipy čím by to mohlo být?
Díky moc
od dokončení stavby motoru (v předchozím to neustály 2 ojnice) mělo auto pár much a většina už se vychytala, ale jeden problém zůstal. Auto se někdy (častěji za studena, ale někdy i se zahřátým motorem) dost těžko dostává přes těch 1750-2000 otáček. Musím jet úplně lehoučkou nohu, když přidám víc plynu, akorát se to zhorší a motor se chová, jakoby se přechlastával. Párkrát se mně i stalo, že se to úplně zadusilo a přestalo to jet, motor se hádal, jel na 2 nebo na 3 válce, z výfuku dost tmavě šedýho dýmu.. tak jsem to vypnul, čuměl pod kapotu a pod auto, nikde ani známky nějaké závady, oleje, nebo podobně. Za chvilku jsem znova nastartoval bez jakýchkoliv problémů a auto zas jelo úplně normálně.
Když se dostanu přes tu hranici 2000 otáček, auto najednou výrazně zrychlí a jede tak, jak by mělo jet (ale pořád se stejně lehkou nohou, takže turbo se ani nenafukuje - tím pádem jsem problém s turbem spíš vyloučil).
Když se mi stalo poprvé, že to úplně přestalo jet, potkal jsem se zrovna v ten den s Alešem z r32turbomotors a říkal, že jeho tip je, že zůstal vyvěšenej ventil. Pak když jsem jel od něj, tak to udělalo znova a tentokrát se ozvalo z motoru hlasitý kovový klepnutí. Když jsem si dal dohromady jeho tip na ventil a ten kovovej zvuk, dostal jsem strach, že se potkal ventil s pístem.
Po tomhle jsem dal auto panu Chládkovi (Huml z DP fóra) na nastavení předvstřiku a nechal ho rovnou změřit kompresi - 29 29,5 29,5 a 30. Tím se snad potkání ventilu s pístem vyloučilo, ale jistej si nejsem.
Jedná se o auto v podpise. Motor jsem stavěl sám, dal jsem ASZ blok z rozstřelené Bory se 74 tis. km. Hlava byla na GO, v ní všechno kromě vačky nový, hlava srovnaná. Jsou tam fungl nový FB Race520, čerpadlo vzato ze 100% fungujícího Golfa 3, na něm moje původní 12mm hlava. Čerpadlo i vstřiky dělány u zlodějů v Bosch servise. Rozvody samozřejmě nový včetně vodní pumpy, věci jako všechny těsnění, filtry, náplně, žhaviče a blbosti samozřejmě taky nový.
Setkal se někdo s něčím podobným? Nebo nějaký tipy čím by to mohlo být?
Díky moc