Stránka 2 z 5
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 06 led 2014 23:01
od Indi
Ještě mě napadlo, šel nastavovač spojky lehce, nemlátili jste do toho?
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 07 led 2014 22:17
od Miso1808
No co sa zvydhnutia tyka - pomoz si jak vies
A nesiel tazko,isiel normalne srobovakom po kuskoch ale predsa. No tak ta spojka to je fakt dost velka polozka
A teda myslite si ze klasicka keramika a performance pritlak nieje vhodne ? Pretoze rad by som sa vosiel do tych 1 000€ co by bolo s tou keramikou LTT...
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 08 led 2014 01:31
od Indi
To nastaveni jste zmrvili ( špatně )jak jen se dalo
Pokud dáš setrvák a přítlačák kovový bez možnosti výměny třecích ploch, tak to s keramikou dlouho nevydrží.
Cca 2000tkm si budeš myslet, že je to ok, ale až si to sedne,budeš v běžném provozu brečet.
Já mám ve všech autech origo spojky , jen jiné obložení a nemám žádne problémy.
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 08 led 2014 20:17
od Miso1808
Ach do kelu tak zrejme preto to vobec nedrzalo
Je to naozaj teda take "surove" ta kovokeramika ako sa tvrdi hej ?
Este by ma zaujmalo,ten 3.0 tdi co mas v podpise je seriovy vykon ? A kolko mozem ratat zivotnost ? Dufam ze viac ako 10k
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 08 led 2014 21:51
od Miso1808
V podstate ma este napadla taka alternativa,ze by som na novy zortvak a ten performance pritlak,mohol pouzit lamelu HDS ktoru mam,myslim ze po tych 50km co pojazdila by nemusela byt znicena. Otazka znie ci vadi cisto novej spojke ak je hrubsia ako original...
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 08 led 2014 23:39
od Indi
1.A4 je nalazena samozřejmě TDIfunem a změřene to nemám, výkon odhadem 280-300PS(pokusím se to změřit, alespoň K-powerem).
2.Dal bych seriový setrvák, race přítlačák a určitě nové HDS57 obložení( né jeté ).
Já na kabru najel cca 70tkm+cca 100 sprintu a po demontáži chybělo 0,8mm (demontovala se jen, že jsem byl zvědavý a nechtěl jsem čekat až klekne, protože jsem ji jednou napálil-moje chyba).
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 09 led 2014 00:32
od Miso1808
No dnes som objednal zotrvacnik Sachs + Sachs Performance pritlak + keramicku lamelu taktiez Sachs a samozrejme lozisko. Tu lamelu som ale neskor zrusil a rozhodol som sa skusit predsa este raz to HDS,cena je totizto niekde uplne inde a pokial bude drzat tak "komfort" zrejme tiez
Aspon tam ostali € na silentbloky a podobne veci ktore sa mi uz nezdali byt v 100% stave. Tak teda dam lamelu preoblozit este raz,na normalnu silu - myslim ze v renovaku na to maju tabulky,aspon som to niekde cital. Jedina nevyhoda je,ze naposledy to trvalo 4 tyzdne
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 25 led 2014 03:16
od Miso1808
Tak už je auto hotové
Vymenený silentblok motora,gufero na kluke,dvojhmota sachs,lamela preobložená iným materialom,prítlačák sachs race a samozrejme nové vypínacie ložisko. Okrem toho vymenené uloženia diferenciálu takže v podstate všetko na čo sa prišlo
Spojka je o dosť tvrdšia oproti sérii ale záber ma krásny
A tak sme sa po skúšani pár sto kilometrov boli previezť do Profi Tuningu a tu je výsledok
S tým kruťákom by som rád išiel nižšie lebo to by ta dvojhmota podľa mňa dlho nezdržala
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 25 led 2014 13:26
od TDIfun
Neni tam nejakej problem?? Proc to ma max vykon tak brzo a pak jde dolu? Takovej motor by mel mit o 1000ot vejs ten maximum si myslim.
Re: Spojka BMW 330d
Napsal: 25 led 2014 15:56
od Miso1808
Neviem,nieco ale dobre nebude pretoze meranie sa muselo ukoncit predcasne,lebo turbina sa roztopila
Nebola nova,lenze podla mna EGT muselo byt brutalne. Osobne by som prijal urcite nizsi krutak,pocitovo ale auto ide pekne za otackami tak neviem
S novym turbom pojde vacsi FMIC,urcite EGT senzor a rad by som aj olejovy chladic. Podla slov profituningu turbo uvarila bohata zmes.