Tlmenie podlahy auta

wr8
Příspěvky: 5
Registrován: 16 říj 2009 09:26

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od wr8 » 29 lis 2009 23:17

tak jake jsou poznatky z odtlumeni,dost nad tim premyslim,napis kolik jsi toho spotreboval a jestli jsi tlumil jen podlahu nebo i dvere

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od jipi888 » 30 lis 2009 00:55

dvere som vytlmené už mal , teda iba predné, čaká ma ešte zadná časť a zadné dvere

spotrebované množtvo bolo uvedené 24ks

k výsledku, nespozoroval som razatné zmeny
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

TRULI
Příspěvky: 9
Registrován: 08 čer 2009 20:44

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od TRULI » 30 lis 2009 19:43

subz3ro_tdi píše:jj, ja som dal nejakych 25 na podlahu a kufor... a to som okrem zadnych blatnikov neprekryval povodne tlmenie (ktoreho je v octavke mimochodom ako safranu) :-P Passat ho ma urcite viac.... specialne stredovy tunel si daj zalezat, tadial prenika 90% hluku od motora... zarucujem ti ze budes slintat ked sa v tom potom prvy krat prevezies..... *jokingly*

Ja by som chcel len stredovy tunel spravit a za prístrojovou doskou to by malo tiež citit 8-) pri GIV

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od subz3ro_tdi » 01 pro 2009 08:55

TRULI: stenu za pristrojovkou je jednoduchsie tlmit zo strany od motora.... ale chce to dat na zdvihak a motor von... ja som ku tomu este nemal prilezitost :-)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

TRULI
Příspěvky: 9
Registrován: 08 čer 2009 20:44

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od TRULI » 01 pro 2009 09:17

subz3ro_tdi píše:TRULI: stenu za pristrojovkou je jednoduchsie tlmit zo strany od motora.... ale chce to dat na zdvihak a motor von... ja som ku tomu este nemal prilezitost :-)

No tak to musím stihnut kupit platy lebo pojde motor von komplet sprevodovkou :-) Myslíš že by nebolo dat lepšie dat za prístrojvu dosku ked tiež pojde von ale vlete

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od subz3ro_tdi » 01 pro 2009 15:15

TRULI: mozes dat aj aj, ked chces ist do extremov... kazdopadne zo strany od motora to ma vacsiu ucinnost, kedze ta hlinikova folia je prva "na rane" a navyse je tam lepsi pristup ako rozoberat celu palubku, kde ti zavadzaju vyztuhy ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

Uživatelský avatar
jipi888
Příspěvky: 252
Registrován: 13 bře 2009 02:46
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od jipi888 » 01 pro 2009 15:46

stano: maš niečo odtestované ? ja mam odtestovaný tec sound a ten moc teplo nemusí, SIKA 630 mam na kapote a zatiaľ drží, ale dynamat je dynamat + nejaká BRAX pasta ;-)
VW Passat B5 TDI 223PS , EGR OFF, KAT OUT, FMIC, Turbo by BH,vyfuk by me, predné brzdy:330x30 + 4 piest + DS2500 zadné brzdy : 269x22 + DS Performance

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Příspěvky: 256
Registrován: 13 bře 2009 10:06
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od subz3ro_tdi » 02 pro 2009 09:52

martin: osobne nie, ale kamos hej... na pouzitie pri motore jedine Dynamat.. najlepsie Hoodliner, ale da sa pouzit aj Extreme... mal som moznost davat dole Sika aj Dynamat a poviem ti ze je to ak nebe a dudy - ta Sika ide pomerne lahko, ten Dynamat drzi jaxvina (pokial bol odmasteny povrch tak to davas dole mm po mm) ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI

Uživatelský avatar
xixao
Příspěvky: 23
Registrován: 03 bře 2011 17:34
Bydliště: Vodňany
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlmenie podlahy auta

Příspěvek od xixao » 04 bře 2011 21:28

ano zaklad je odmastit..neuveritelne dobre drzi toto: http://www.vestin.cz/amst.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
golf3 gtdi - motor 1Z písty ojnice klika AFN - 12mm hlava čerpadla - vstřikovače z T5 - turbo GT20V - 60mm výfuk - nyní instalace fmic poté chip od ....?


Odpovědět