-
TDIfun
- Příspěvky: 781
- Registrován: 13 bře 2009 02:14
- Bydliště: Cesky Tesin
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od TDIfun » 30 lis 2010 23:45
http://www.TDIfun.cz Specialni i bezny chiptuning VAG. Ladeni v rezimu Online, mereni vykonu na valcove zkusebne.. Zakazkove stavby motoru i celych aut.
-
talec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 05 srp 2010 22:40
Příspěvek
od talec » 01 pro 2010 06:59
Aha tak to je fajné no... To je trošku balík

-
HANZTD
- Příspěvky: 858
- Registrován: 22 bře 2009 12:33
- Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HANZTD » 01 pro 2010 18:05
SE SERIOVOU SPOJKOU 6q ,SEM BYL V KLIDU I NA 480nm ,, A I TEĎ MAM VYMĚNĚNOU POUZE LAMELU ZA KERAMIKU ,,,OVŠEM UVIDÍME JESTLI BUDE PŘÍŠTÍ ROK STAČIT
]:->
OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !
PC NEANDRTÁLEC 774634483
hanzoctavia@seznam.cz
-
mysak.tdi
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 dub 2009 19:25
- Bydliště: jíčínsko
Příspěvek
od mysak.tdi » 01 pro 2010 18:28
HANZTD píše:SE SERIOVOU SPOJKOU 6q ,SEM BYL V KLIDU I NA 480nm ,, A I TEĎ MAM VYMĚNĚNOU POUZE LAMELU ZA KERAMIKU ,,,OVŠEM UVIDÍME JESTLI BUDE PŘÍŠTÍ ROK STAČIT
]:->
příští rok budeš už jezdit?chceto náký konkurenční auta at je to víc zajímavý!
GOLF IV 4x4 výkon --- krouták ---Nm
-
talec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 05 srp 2010 22:40
Příspěvek
od talec » 01 pro 2010 19:05
Tak auto je teď v dobrých rukou... Sem trošku nervózní co bude... Snad tam nebude moc věcí špatně. Mohl byc poprosit o pár fotek ze servisu kdyby byl čas?

-
talec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 05 srp 2010 22:40
Příspěvek
od talec » 04 pro 2010 00:37
talec píše:Velké turbo v mém případě znamená hybrid? Mám z hybrida trošku strach. Někde jsem četl že nejsou až tak spolehlivé a já s tím zkušenost nemám tak si nechám poradit... Ale to není jen turbo co? To bude třeba vstřiky, IC, spojku, atd... to už je na můj plat skladníka dost

Je třeba šetřit! Teď je na řadě údržba, na jaro chci soft, přes příští zimu vzhled a mak půjdu na motor

, je to běh na dlouhou trať...
Jak je to s tím turbem? Co vše by se muselo měnit kdybych chtěl mít kolem 200PS? nebo kolik vydrží origo ARL turbo tak aby na něj byl spoleh? Stejně musí přijít minimálně repas, páč mám osekané lopatky ale je bez vůle...
-
Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Indi » 04 pro 2010 00:44
Na 200PS stačí VB turbo, ale jen za předpokladu, že vše ostatní na motoru je OK.
Při těhle koních doporučuji mít instalovaný budík na tlak turba a EGT.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun
190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní
139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:
602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
-
talec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 05 srp 2010 22:40
Příspěvek
od talec » 04 pro 2010 00:46
Zatím na motoru není vše OK, musí se dát turbo na repas, udělat gumičky na vstřiky, vyměnit IC a dalších pár drobností... ladit to chci až bude v cajku! dřív to je asi nesmysl.
-
dudu
- Příspěvky: 326
- Registrován: 13 bře 2009 09:28
- Bydliště: CZ
Příspěvek
od dudu » 05 pro 2010 12:41
co je TOMU
IC
ibi ASZ,lenon ARL, cordoba wrc SDI, ibi 1.2 12v ,C3 1.4 hdi , Fiat 128 A 2x atd......
-
talec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 05 srp 2010 22:40
Příspěvek
od talec » 05 pro 2010 13:31
Má polámaný vstup i výstup... je to tam zbastlené od Italů...