Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Ahoj kluci,
potřeboval bych poradit, na koho se obrátit, kam zajet na opravu klimatizace climatronic montovanou do mé A6 C4 2,5TDi 103kw r.v. 1997.
Už jsem tak zoufalý, že přemýšlím o autorizovaném servisu Heller Ostrava.
Vyměnil jsem ovládací panel klimy, stará se sekala, chyby v jednotce nejsou, chladivo je naplněné, ale prostě klima nechladí. Je studená 1 trubka na délce asi 5cm která vede od kabinového filtru a výparníku klimatizace.
Dík za tipy.
potřeboval bych poradit, na koho se obrátit, kam zajet na opravu klimatizace climatronic montovanou do mé A6 C4 2,5TDi 103kw r.v. 1997.
Už jsem tak zoufalý, že přemýšlím o autorizovaném servisu Heller Ostrava.
Vyměnil jsem ovládací panel klimy, stará se sekala, chyby v jednotce nejsou, chladivo je naplněné, ale prostě klima nechladí. Je studená 1 trubka na délce asi 5cm která vede od kabinového filtru a výparníku klimatizace.
Dík za tipy.
Audi Allroad Quattro 2,5TDi V6 132kW, r.v.2002 | SW by TDIfun | zbytek v čisté sérii
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Popiš to trochu podrobněji, z toho vlákna v servisu jsem trochu zmatený.
jednotka klimatroniku chodí nebo ne?
všechny klapky vnitřní jednotky chodí?
ventilátor uvnitř jede?
ventilátor na kondenzátoru klimatizace funguje?
spojka kompresoru spíná?
je ten systém těsný?, nemáš tam díru?
měřil jsi tlaky při puštěné klimě?
ta trubka by měla být studená, protože v místě kousek před ní je škrtící kapilára.
jednotka klimatroniku chodí nebo ne?
všechny klapky vnitřní jednotky chodí?
ventilátor uvnitř jede?
ventilátor na kondenzátoru klimatizace funguje?
spojka kompresoru spíná?
je ten systém těsný?, nemáš tam díru?
měřil jsi tlaky při puštěné klimě?
ta trubka by měla být studená, protože v místě kousek před ní je škrtící kapilára.
B5.5 TDi AVF, jen soft
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Nedávno se mi stalo něco podobného,nereagovalo žádné tlačítko až později jsem zjistil,že jedno tlačítko zůstalo zamáčklé,ale to je až podezřele jednoduché. 

Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFun míti.
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw -úprava+soft TDIFUN 254ps/490Nm
Tel:603742155 cat.david@seznam.cz
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Puvodně se jednotka sekala. Teď mám jinou. A ta je už v pohodě.mike_1979 píše:Popiš to trochu podrobněji, z toho vlákna v servisu jsem trochu zmatený.
jednotka klimatroniku chodí nebo ne?
všechny klapky vnitřní jednotky chodí?
ventilátor uvnitř jede?
ventilátor na kondenzátoru klimatizace funguje?
spojka kompresoru spíná?
je ten systém těsný?, nemáš tam díru?
měřil jsi tlaky při puštěné klimě?
ta trubka by měla být studená, protože v místě kousek před ní je škrtící kapilára.
Jednotka, klapky, ventilator, spojka, těsnost OK. Při puštěné klimě jsem tlaky neměřil pač nemám čím. V diagnostice žádná zapsaná chyba. Otestované všechny akční členy. Jednotka uvedená do továrního nastavení.
V bloku měřených hodnot na prvním kanále je Switch off status.
Já tam se starou jednotkou měl hodnotu 3, tj. N25 switched off by A/C pressure switch. Tak jsem skocil naplnit klimu. Pak to hlasilo hodnotu 12 N25 switched off by automatic transmission control module (TCM) or engine control module (ECM) via Climatronic control module -J255-. Vymenil jsem jednotku klimy 4A0 820 043K za starsi co sem sehnal 4A0 820 043C, která se montovala do starších 100 a A6, každopádně stále platforma C4. Teď mi píše hodnotu 5 N25 switched off for 4 seconds (no malfunction) (Only displayed fot 5 secs, if continous check speed signal). Protože se tato hodnota nemění, platí že bych měl zkontrolovat signál rychlosti, ale nevím čeho. V Diagnostice klimy v pohodě měřím, rychlost auta v km, rychlost otáček motoru a rychlost otáček kompresoru. Tak už nevím.
Audi Allroad Quattro 2,5TDi V6 132kW, r.v.2002 | SW by TDIfun | zbytek v čisté sérii
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Zkus jěště proměřit ohmmetrem konektor co jde ke spojce kompresoru (cívka spojky by měla mít jednotky ohmů a pak zapojit napřímo na baterku, jestli klima pojede nebo ne. Jestli ano tak nebude problém v okruhu ale někde jinde. Jestli nepojede, tak bude problém v kompresoru nebo někde v okruhu klimy. Pak můžeme zkusit proměřit tlaky atd.
B5.5 TDi AVF, jen soft
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Hm. Díky za radu, ale já se více orientuji v počítačích než v autech. Vůbec nevím kde bych to hledal.
Audi Allroad Quattro 2,5TDi V6 132kW, r.v.2002 | SW by TDIfun | zbytek v čisté sérii
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Pokud bys měl příští týden cestu kolem FM, tak se můžeš stavit, zkusíme se na to podívat.
B5.5 TDi AVF, jen soft
- HANZTD
- Příspěvky: 858
- Registrován: 22 bře 2009 12:33
- Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
MĚ NA ALHAMBŘE NA KLIMĚ TAKY VŠECHNO FUNGUJE ,AŽ NA DETAIL ŽE TO NECHLADÍ,(VŠE V POHO,ŘJ,NAPLŇ,TĚSNOST,TLAK,SPOJKA),ZAVADA IDENTIFIKOVANA NA NEFUNKČNÍ KOMPRESOR..TAK TŘEBA MAŠ TO SAMÍ 

OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! 
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !

PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Jo no bohužel koncern tam dával Sandeny a to byly žebráky. Doufám, že ti v servise měřili tlaky za chodu jinak to jěště nemusí být nutně kompresorem.)
B5.5 TDi AVF, jen soft
Re: Kam na servis Climatronicu na sev. moravě
Ahoj, tlaky urcite nikdo nemeril pri nastartovanem motoru. Nemam problem za tebou do Frydku dojet, je to kousek. Staci rict kdy a kam. Jeste jeden takovy detail. Kdyz sem shanel novou ridici jednotku, tak jsem nesehnal uplne presny model ale misto 4A0 820 043 K tam slo 4A0 820 043 C. Puvodne se davala do Audi 100 C4, ale moje A6 v podstate ze 100 vychazi a do starsich A6 C4 se pry montovaly taky 4A0 820 043 C, tak snad to timhle nebude. Bohuzel nemam moznost sehnat na test funkcni stejnou jednotku a za novou davat 20tisic nechci.
Audi Allroad Quattro 2,5TDi V6 132kW, r.v.2002 | SW by TDIfun | zbytek v čisté sérii