MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
-
- Příspěvky: 104
- Registrován: 21 zář 2009 22:54
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
samozrejmne mysleno nezavazne na poradateli......kazdopadne by se hned vedelo kdo prejimkou neprosel......a dalsi vec je ze tech aut moc nejni......nejvic tak 20??
Skoda OCTAVIA 2.0 20v KITCAR ve vystavbe
Skoda OCTAVIA EVO2 (az bude foto rad se podelim...)
Skoda OCTAVIA EVO2 (az bude foto rad se podelim...)
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
nemaz zly napad kamile...vsak sa takmer vsetci pozname resp poznate
VW passat B6 chip D-Racing
-
- Příspěvky: 104
- Registrován: 21 zář 2009 22:54
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
tak jde mi o to ze spousta lidi do toho dava mnoho usili a penez a defakto to je jak nejaka fraska..trocha urovne neuskodi....kdyz uz muze fungovat bergcup apod..proc ne sprinty???cupra747 píše:nemaz zly napad kamile...vsak sa takmer vsetci pozname resp poznate
Skoda OCTAVIA 2.0 20v KITCAR ve vystavbe
Skoda OCTAVIA EVO2 (az bude foto rad se podelim...)
Skoda OCTAVIA EVO2 (az bude foto rad se podelim...)
- HANZTD
- Příspěvky: 858
- Registrován: 22 bře 2009 12:33
- Bydliště: ÚSTÍ NAD LABEM
- Kontaktovat uživatele:
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
ALE OPRAVDU NEJTĚŽŠÍ ,BUDE PŘENÝST TO DO REALU

OI 66 AGR rv 97 4x4 SEDAN NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage ! 
T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

T5 77 AXB rv 04 2x4 LÓ0NG NESERIE ! POWERED BY Já + TDIfun + TDIgarage !

PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
-
- Příspěvky: 104
- Registrován: 21 zář 2009 22:54
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
tak ja verim ze se to povede.....dost lidi ma dosti znamych poradatelu...HANZTD píše:ALE OPRAVDU NEJTĚŽŠÍ ,BUDE PŘENÝST TO DO REALU![]()
sak ty jich par znas ne??

Skoda OCTAVIA 2.0 20v KITCAR ve vystavbe
Skoda OCTAVIA EVO2 (az bude foto rad se podelim...)
Skoda OCTAVIA EVO2 (az bude foto rad se podelim...)
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
Dovolil jsme si taky napsat návrh.
1. Diesel street do 2.5l - auto s normálníma úpravama, předokola nebo 4x4, zadní sedačku venku a zbytečnosti povoleny. Samosvor povolen, slicky, laminát, nitro zakázané. Musí splnovat STK.
2. Diesel street nad 2.5l - to samé jako do 2.5l. Musí splnovat STK . Musí splnovat STK.
3. Diesel special do 2.5l - auta s upravama + záměny motoru, nitro, slicky, samosvor povolen, komplet výkuch (laminat, plastové okna, plastový kufr,...) povolen. Nemusí splnovat STK.
4. Diesel special nad 2.5l - to samé jako do 2.5l, jen s rozdílem změny poháněných náprav. Nemusí splnovat STK.
1. Diesel street do 2.5l - auto s normálníma úpravama, předokola nebo 4x4, zadní sedačku venku a zbytečnosti povoleny. Samosvor povolen, slicky, laminát, nitro zakázané. Musí splnovat STK.
2. Diesel street nad 2.5l - to samé jako do 2.5l. Musí splnovat STK . Musí splnovat STK.
3. Diesel special do 2.5l - auta s upravama + záměny motoru, nitro, slicky, samosvor povolen, komplet výkuch (laminat, plastové okna, plastový kufr,...) povolen. Nemusí splnovat STK.
4. Diesel special nad 2.5l - to samé jako do 2.5l, jen s rozdílem změny poháněných náprav. Nemusí splnovat STK.
- Indi
- Site Admin
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 12 bře 2009 02:28
- Bydliště: Dílna na severu Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
STK je v ČR sporné
a navíc sedadla jsou povinnost.
Jinak 4x4 by mělo v divizi 1 zůstat, protože na 400m se rozdíl stejně srovná, má jen výhodu rychlejšího rozjezdu, ale to je vše.
Když se to rozdělí na hodně divizí, nikdo z pořadatelů na to nepřistoupí.
Samosvor bych taky vůbec nebral v potaz, protože např. Alfy, fordy mají seriově a koncern to má řešeno elektronicky.
Jde jen o to, aby v normální divizi nestály proti sobě seriová fabka s chipem a např. Lupo od Kamila.
Nitro, slicky, vykuchaný vnitřek vždy o divizi výš a pokud to udělá někdo najednou, tak speciál.
Já bych opravdu převzal pravidla ze slovenského sprint poháru a hotovo.
Je to tam jasně dané a přez to vlak nejede.

Jinak 4x4 by mělo v divizi 1 zůstat, protože na 400m se rozdíl stejně srovná, má jen výhodu rychlejšího rozjezdu, ale to je vše.
Když se to rozdělí na hodně divizí, nikdo z pořadatelů na to nepřistoupí.
Samosvor bych taky vůbec nebral v potaz, protože např. Alfy, fordy mají seriově a koncern to má řešeno elektronicky.
Jde jen o to, aby v normální divizi nestály proti sobě seriová fabka s chipem a např. Lupo od Kamila.
Nitro, slicky, vykuchaný vnitřek vždy o divizi výš a pokud to udělá někdo najednou, tak speciál.
Já bych opravdu převzal pravidla ze slovenského sprint poháru a hotovo.
Je to tam jasně dané a přez to vlak nejede.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy a občas je potřeba začít znova.
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Audi CAB 1.9PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Seat Alhambra 1.9PD 110kW/320Nm serie-nyní 139/420
Audi A5 3.0TDI Quattro
SERVIS Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182, Po-Pá, 9:00-17:00
http://www.tdigarage.cz/
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
No jasný, samozřejmě pokud auto bude mít plastový okna, tak je nesmysl aby prošlo STK, ale důležitý je, aby prostě auto bylo způsobilý provozu na veřejných komunikacích. (60mm turboback na STK neprojde, ale ničemu to nevadí
). Prostě pokud bude mít auto něco, co přímo tomu odporuje, STK neSTK jde do speciálu 


Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
slovenske pravidla su prevzate z europskeho sampionatu a preto platia ajv madarsku polsku rumunsku...a mohli by aj u vas ...ale ako to citam tak je mala sanca ze sa u vas ktomu dopracujete... 

VW passat B6 chip D-Racing
Re: MIMOŇSKÉ VÁLKY 2011 26.-28.8.
to cupra747:
problem je v tom, že v ČR jsou tuningáři a ne závodníci. Na Slovensku jsou pravidla a podle nich si kluci staví auta, v ČR se bohužel dělaj pravidla podle aut. Víš co dalo promotérovi ZAV za práci vymyslet (změnit) pravidla tak, aby naftové vozy jely v kategorii do 2000 ccm a moje Fábie v kategorii nad 2000 ccm? No tak jezdím v kategorii proti plně upraveným EVO9 ,GTR, STI ,M3 atd. . A ty pravidla jsou jen kvuli mojí Fabii, protože kdyby tu samou techniku postavil někdo do karoserie G4 nebo Leon ,tak pojede v kategorii do 2000 ccm. A na tuningových sprintech to bude to stejné. Jezdit bez pravidel je to co zdejší scéna chce. Kdysi tady byl DAGCUP TM, později DRAGCUP SAS a o sprint na profi dráze s přesnou časomírou nebyl zájem. Kolik lidí z ČR jezdí pravidelně na Slovenské sprintovací akce aspoň podél hranic? Nesleduju to ,ale myslím si že skoro nikdo. Uvítal bych jízdy podle Slovenských pravidel ale myslím si že na to tady bude hodně spekulantů , kteří budou chtít i ty Slovenský pravidla měnit aby dosáhly levně na pohár.
problem je v tom, že v ČR jsou tuningáři a ne závodníci. Na Slovensku jsou pravidla a podle nich si kluci staví auta, v ČR se bohužel dělaj pravidla podle aut. Víš co dalo promotérovi ZAV za práci vymyslet (změnit) pravidla tak, aby naftové vozy jely v kategorii do 2000 ccm a moje Fábie v kategorii nad 2000 ccm? No tak jezdím v kategorii proti plně upraveným EVO9 ,GTR, STI ,M3 atd. . A ty pravidla jsou jen kvuli mojí Fabii, protože kdyby tu samou techniku postavil někdo do karoserie G4 nebo Leon ,tak pojede v kategorii do 2000 ccm. A na tuningových sprintech to bude to stejné. Jezdit bez pravidel je to co zdejší scéna chce. Kdysi tady byl DAGCUP TM, později DRAGCUP SAS a o sprint na profi dráze s přesnou časomírou nebyl zájem. Kolik lidí z ČR jezdí pravidelně na Slovenské sprintovací akce aspoň podél hranic? Nesleduju to ,ale myslím si že skoro nikdo. Uvítal bych jízdy podle Slovenských pravidel ale myslím si že na to tady bude hodně spekulantů , kteří budou chtít i ty Slovenský pravidla měnit aby dosáhly levně na pohár.