http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... gines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dole je tabulka s výkonama a nafouknutím jednotlivých turb. U toho 1756vk udávají 230hp a max. tlak už ve 2 tisících otáček.
Ale na druhou stranu píšou: (volněji přeloženo) Se sériovým PD150 a samotným GTB2260vk se dostanete na 230hp a až 265hp, když nainstalujete Race PD vstřiky. Když půjdete o krok dál a necháte upravit hlavu, budete v dosahu 300hp.
Takže to prostě bude o celkové konfiguraci všech komponentů (ostatně jako vždycky

). Ale to 1756vk by mělo odpovídat tvým požadavkům, až na to "aby to nebyla moc velká pakárna s montáží."
Pokud chceš, aby to bylo fakt jednoduchý, tak to pak asi bude muset být hybrid a oželíš spodek.
Kdyby se ti zalíbily ty nerezový svody, který instalaci turba určitě zjednoduší (ale ne finančně), tak znám člověka, kterej je udělá ve stejné kvalitě, jako je mají kluci angláni na těch stránkách.

Vypadalo by to nějak takhle
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=102641" onclick="window.open(this.href);return false;